جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

میکروب دوست سر به هوا

۲ ۸
امروز رفتم یک جایی یک آزمایشی بدم از استرس مردم و زنده شدم نگران بودم قضاوت شم خصوصا که سردر اونجا زده مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری اما خب ترس بیخودی داشتم و تازه خیلی هم خوب بود انقدر که وقتی برای تارزان غیرتی تعریف کردم گفت پس منم میرم خالکوبی میکنم بعدش بریم منم تست بدم! دوست دارم برم ببینم... میدونید بچه‌ام فضول نیست فقط کنجکاوه
امروز سر رفتن به همین جا با یک آقایی آشنا شدم میشه گفت شخصیت ازش چکه که نه شرشر می‌ریخت البته در این نظر من ترک تبریز بودنش و غیرتی که به خرج داد بی‌تاثیر نیست
بابام نگرانه میگه میترسم یک روز واقعا سر کار کردن با این میکروب‌ها و ویروس‌ها بیمار شی می‌خندم می‌گم نترس تهش مرگه دیگه مهم اینه از کار با این میکروب و ویروس‌ها لذت می‌برم حتی اگه بخاطر کار با اینا بیمار شم و یا بمیرم باز برام جذاب‌ترین مخلوقات خدا هستن آخه شما فکر کن چیزی که با زوم ۱۰۰ و ۱۰۰۰ هم به سختی میشه دیدش میاد چنان بلایی سر اشرف مخلوقات میاره که مرغ‌های آسمون به حالش گریه میکنن آیا جذاب نیستن؟ خفن و لایق عشق ورزیدن و قلبی قلبی شدن چشم‌ها نیستن؟ نباید بهشون احترام گذاشت و دوست‌شون داشت؟ واقعا نباید؟ 
ابوالفضل ...
۱۳ آبان ۲۱:۳۹
وااااای یه چیزی رو با این پست یادم انداختی که فراموش کرده بودم...
وای بر من، وای بر من...
پاسخ :
اشکالی نداره :)
امروز اولش از شدت استرس نشستم به گریه :))
ولی خود مسئول اونجا کلی خندوندم :)
ابوالفضل ...
۱۳ آبان ۲۱:۴۹
😔😔😔
پاسخ :
ای بابا غصه نخور فدای سرت
شهـــ ـــرزاد
۱۳ آبان ۲۲:۰۶
دوست من رفت آزمایش بده، کلییییی بد باهاش رفتار کردن و ازش تست نگرفتن. تازه میدونستن از اعضای تیم درمانه :|
پاسخ :
وااا چه منگول :/
شهـــ ـــرزاد
۱۳ آبان ۲۲:۳۰
چون مرکز دولتی بود، بد برخورد کردن شاید...
پاسخ :
اینجام مرکز دولتی بود رایگانم کار کردن ولی با احترام کامل 
اله سار
۱۴ آبان ۰۰:۴۸
مرکز مشاوه بیماران رفتاری (((:
پاسخ :
کوفته قلقلی انقد استرس زاست لعنتی که :/
دم دست بودی شما الان کتک میخوردی 
جناب منزوی
۱۴ آبان ۰۱:۰۳
واقعاً هم استرس داره :|
پاسخ :
خیلی
حالا خدا رو شکر که سالمم 
مریم y.
۱۴ آبان ۱۳:۴۲
بیشتر ترسناکه تا دوست داشتنی
پاسخ :
نوچ دوست داشتنیه :|
آقای سین
۱۵ آبان ۲۱:۴۱
دوست داشتنی و حتی خوشمزه هستن :)
پاسخ :
احسنت به شما
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان