جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

نشان، بلد، ویز و سایر ماجراها

۲ ۸

۰. توی این قطعی اینترنت تازه فهمیدم مسیر یاب ایرانی هم دارم یکیش نشان هست و اون یکی بلد.

۱. به عنوان یک زخم خورده از نشان بهتون میگم تحت هیچ شرایطی به حرف نشان گوش ندین بخاطر اینکه بشدت معتقده کوتاه‌ترین مسیر حتما سریع‌ترین هم هست و به اتوبان اعتقادی نداره به طور مثال اینکه اگه خیابان دکتر شریعتی رو خود جناب دکتر شریعتی حساب کنید خونه ما روی کف پای دکتر نباشه دیگه روی پایین قوزک پای دکتر محسوب میشه یعنی در این حد پایین شریعتی هستیم بعد دانشکده من یکیش توی یکی از کوچه‌های پاسداران هست و یکیش توی حکیمیه رو به روی شهرک شهید بهشتی بعد اونی که تو پاسدارن هست از همون روز اول هم ویز و هم گوگل آدرس دادن برو بنداز صیاد و بعدم فلان خروجی و همیشه هم بین ۸ دقیقه تا یک ربع توی راه بودم که البته در صورتی که بابام یا از این راننده اسنپ باحال‌ها راننده بودن میشد به ۴ دقیقه هم برسه بعد روز اولی که نت قطع شد میخواستم برم همین دانشکده توی پاسداران و دیدم راننده میگه نشان گفته از توی شهر برو گفتم نه آقا برو بنداز صیاد از شهر خیلی طول میکشه و اوشون هم گوش داد و انداخت صیاد و از بس هم صیاد خلوت بود زودتر از همیشه رسیدم دانشگاه بعد قرار بود چند روز بعدش برم خونه تارزان غیرتی و این بار من مسیر رو خودم بلد نبودم راننده هم نشان زد و نشان گفت باید بری پاسداران و از پاسداران بری فلان و ... خلاصه که نگم براتون مسیری که بعدا فهمیدم میشده از مدرس و یا صیاد توی نهایت ۲۰ دقیقه رفت ما یک ساعت و ربع توی راه بودیم چون نشان معتقد بود کوتاه‌ترین مسیر سریع‌ترین مسیره!

۲. اگه باز اینجوری شد و نت نداشتین میتونید بلد رو نصب کنید درسته در حد گوگل و ویز نیست ولی به شدت بهتر از نشان هست حداقل میفهمه سریع‌ترین مسیر الزاما کوتاه‌ترینش نیست و به جز این کوچه پس کوچه رو هم بلده خنگ نیست گیر بده بگه نه باید از خیابان اصلی بری و بره روی اعصابت.

۳. بعد از مدت‌ها یه راننده اسنپی دیدم توی این مدت که خیلی ازش خوشم اومد و خیلی خیلی از زمانی که تو ماشینش بودم و مکالمه‌مون لذت بردم. ولی متن مکالمه رو نمیگم چی بود چون میدونم مقدار زیادی مخالف و موافق داره که بین خوانندگان وب من مخالفین بیشترن و من الان بخاطر شدت دل درد حوصله بحث و تبادل نظر ندارم اما احتمالاً یک روزی حرفامون رو می‌نویسم.

۴. داشتن کسی که وقتی نتش وصل میشه جزو اولین نفرات بهت پیام میده با اینکه رابطه‌تون یک رابطه نسبتاً‌ دور هست یعنی نه رفیقت هست نه از اعضای خانواده و فامیل و نه هم سن و سالت، حالت رو میپرسه و وقتی میگی ممنونم ول نمیکنه بره و برات وقت میذاره یکی از نعمت‌های بزرگ زندگیه امیدوارم خدا این نعمت رو برام نگه داره خیلی آدم جذاب و دوست‌ داشتنی‌ای هست واقعا... 

۵. یادم نیست کدوم‌تون بودید کامنت گذاشتین که ای امتحان بیمه عباسم شرم کن... خواستم بگم واقعا دمت گرم همه امتحانام کنسل شدن یعنی یک دونه امتحان بیوشیمی متابولیسم دادم که بلد بودم و یک امتحان سلولی مولکولی دادم اونم بعد از ۵ هفته... و خب اگه استاد سخت صحیح نکنه بد نمیشه نمره‌ام

hamid vasheghani
۰۷ آذر ۱۵:۳۹

چه خوبه بلاگتون...روی دیگر سکه این قطعی نت پیدا کردن بلاگ ای خوب برای من بود.

خوشحالم که هستید

پاسخ :
لطف دارید
منم دقیقا وقت کردم کلی وبلاگ بخونم و حس خوبی داشت
سولویگ .
۰۷ آذر ۱۵:۵۱

این بلد خیلی بهتره بابا، به قول خودت به پای ویز نمی‌رسه اما بین نرم‌افزارای وطنی خیلی خوبه.

+همون روزی که اغتشاش شده بود و امام علی بسته شده بود، ویز چند تا از آشناهای ما رو بی‌دلیل به سمت امام علی راهنمایی کرده بود و مونده بودن تو راه. یعنی اصلا مسیرشون از یه ور دیگه بود، اما یهویی تغییر مسیر داده بود و گفته بود بندازید تو امام علی. حالا نمی‌دونم، الله اعلم... 

پاسخ :
آره خیلی خیلی بهتره
+ مرگ بر آمریکا :))
Weißes Eule
۰۷ آذر ۲۱:۴۴

چقدر اسم وبلاگتو دوست دارم...🍀

سلولی مولکی با اختلاف سخت ترین درس دوره کارشناسی هست 😓

کدوم گرایش زیستی؟ 

 

پاسخ :
ای جونم :)
درس خیلیییییی آسونیه بابا حتما استادت بد بوده در حد سلولی 1 سوالی داشتی در خدمتم فعلا سلولی مولکولی 1 رو خوندیم :))
زیست شناسی سلولی و مولکولی =)) نه واحد سلولی مولکولی تئوری داریم 1 واحد عملی :))
Weißes Eule
۰۸ آذر ۱۳:۴۲

من بیوشیمی بودم...الانم بعد چند سال نشستم برای ارشد بخونم...مغزم تو تعطیلات هست...ممنونم حتما میام مزاحمت میشم... 😁🍀

اوووه چه زیاد...ما کلا 4واحد داشتیم که سه واحد تئوری بود یکی عملی...اون تئوری هم یک بار افتادم...تنها درسی بود که افتادم برای همین میگم خیلی سخته... :))))

پاسخ :
اااع مگه از لیسانس بیوشیمی داریم؟ :( 
من اومدم سلولی که بتونم فوق بیوشیمی بخونم :))
خیلی زیاد دیگه دل و روده‌اش رو میریزیم بیرون
به به چه درسخونی شما :)) من 2 بار فیزیکمو افتادم
Weißes Eule
۰۸ آذر ۱۶:۱۶

ارهه خیلی وقته که البته بیوشمی تنها نیست...همین زیست سلولی هست گرایش بیوشیمی...

قشنگی این رشته اینه کلا آدم دستش بازه برای ارشد تنوع رشته هاش زیاده...قبولی به نسبت راحته...

منم همه رو 10قبولی میگرفتم فقط...در این حد درسخون بودم :))))

پاسخ :
آها :)) خب الان دیگه نیست عرررر :(
آره خودشم رشته خیلیییی قشنگیه خدایی 
آها مشروط نمیشدی؟ :))
marya .m
۰۸ آذر ۱۹:۴۸

امان از این مسیر یاب ها که تمومش باعث دردسره 

تنها مسیریابی که ازش استفاده میکنم گوگل مپه 

توی قطعی اینترنت من حتی بیرونم نرفتم !

پاسخ :
واقعا امان
من ولی نمیشد نرم :))
marya .m
۰۸ آذر ۱۹:۵۰

امان از این مسیر یاب ها که تمومش باعث دردسره 

تنها مسیریابی که ازش استفاده میکنم گوگل مپه 

توی قطعی اینترنت من حتی بیرونم نرفتم !

Weißes Eule
۰۸ آذر ۲۱:۱۹

واقعا...چقدر عجیب...!! 

نهه اون وسطا دو سه تا نمره ی بالا هم میگرفتم که به مشروطی نرسم :)))

 

 

+ الان جواب کامنت خصوصیو دیدی یا باید اینجا خصوصی بذارم...بلد نیستم :)))

پاسخ :
خیلی از رشته‌ها یهو از لیسانس پاک شد :/
آورین :))
بله بله دیدم جواب خصوصیا رو نشون میده 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان