جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

نه کیلو آجیل

۲ ۱۲
۰. دیدم خیلی وقته پست اینجوری ننوشتم بیام بنویسم.
۱. همه رو برق میگیره من رو شمع سوخته! این جمله مفید مختصر پست حذف شده است.
۲. من هر جلسه برای آز میکروب ترس دارم وحشت دارم از استرس کابوس می‌بینم فقط و فقط سر نمره! و در نهایت همیشه بالاترین نمره کلاس میشم! ولی این هفته واقعاً امیدی نداشتم و وقتی استاد گفت خیلی خوبه میخواستم بغلش کنم از ذوق وقتی بازم بالاترین نمره کلاس رو گرفتم قشنگ حس کردم ضربان قلبم تغییر کرد قبلش تقریباً از کار افتاده بود یهو اوج گرفت! 
۳. قبل آز میکروب به تارزان غیرتی میگم میترسم باکتریم کپک زده باشه یکی از دانشجوهای شیمی قیافه‌اش مخلوطی از تعجب و علامت سوال و پوکر شد خواستم بگم چیه خب باکتریم کپک بزنه صفر میشم بعد دیدم خب برای اونی که زیست نمیخونه کپک زدن باکتری چیز عجیبی میتونه باشه واقعاً‌
۴. اگر دختری رو حوالی پارک وی یا اتوبان مدرس دیدین که یک روسری قرمز و یک کاپشن و شلوار طوسی پوشیده و یک کوله پشتی خیلی بزرگ انداخته کولش و ترک موتور نشسته و داره یخ میزنه و عین یه جوجه خودشو جمع کرده اون یقیناً منم
۵. خدا رو شکر بابت حال خوب این روزهام
فاطمه م_
۳۰ آبان ۱۷:۳۶
جدی ما که بلد نیستیم میگیم کپک خودش باکتریه، مگه میشه باکتری هم کپک بزنه؟ :))
پاسخ :
کپک باکتری نیست که :دی کپک در واقع همون قارچ هستش اما از نوع ذره بینی به قارچ‌های ذره بینی به طور کلی میگن کپک
و اینکه بله باکتری ممکنه دچار آلودگی قارچی بشه چون محیط کشت باکتری یک محیط کشت مغذی هستش و رطوبت و گرمای لازم برای رشد کپک هم توش هست برای همین اگه بی دقتی کنیم میشه کپک بره توش
حوا ...
۳۰ آبان ۱۷:۴۶
4. من نمی‌تونم ترک موتور بشینم :|
پاسخ :
اااع چرا؟
جناب منزوی
۳۰ آبان ۲۰:۳۷
۵ خدارو شکر :)
پاسخ :
واقعا شکر
فاطمه م_
۳۰ آبان ۲۱:۰۱
همیشه این باکتری و قارچو قاطی می‌کنم با هم :)))
ممنون از توضیحت
پاسخ :
اوا :دی خیلی فرق دارن که این اگوری‌های خلقت
خواهش میکنم عزیزم :)
حوا ...
۳۰ آبان ۲۱:۰۹
میفتم :|
پاسخ :
اوا :))))) امتحان کردی یا فکر میکنی که میفتی؟
حوا ...
۳۰ آبان ۲۱:۱۲
فکر می‌کنم :|
پاسخ :
خب پس :دی
یک بار امتحان کن ترست میریزه :دی
منم میترسیدم ولــــــــــــــــی الان خودم تاکید میکنم با موتور بیای‌هاااااا خیلی خوبه :)) 
یک بار سوار شی ترست بریزه مشتری میشی :دی
حوا ...
۳۰ آبان ۲۱:۱۵
کسی موتور نداره که من ترکش بشینم :))
پاسخ :
:))
برات یار موتوسوار آرزومندم :دی
چون جدای از گیر نکردن تو ترافیک یه مزیت دیگه داره
یار رو تمام مسیر بغل میکنی بدون اینکه کسی بتونه بگه چرا :)))))))))
حوا ...
۳۰ آبان ۲۱:۲۱
واهاهاهاهاهای :))))
دلم خواست :| :((
پاسخ :
والا :دی به این نکته چند وقته پی بردم و بسی لذت بردم ازش :)))))
ای جونم دعا میکنم زودتر اتفاق بیفته :دی
حوا ...
۳۰ آبان ۲۱:۲۶
نکته‌ی قشنگیه :)))
پاسخ :
:دی :)
زمر 53
۳۰ آبان ۲۳:۰۴
استرس نمره؟!
یعنی الان کم بشی چی میشه مثلا اخه؟
دوران شیرینی دانشگاه ادم به خودش استرس میده
پاسخ :
آخه کل دارم با یکی :)))
عاره آدم تو همه دوران ها استرس میده به خودش :/ :)) 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۱ آذر ۱۲:۰۰
منم موتورسواری :-(
پاسخ :
عزیزمممم :)
اله سار
۰۵ آذر ۱۳:۰۱
خداروشکر (:
پاسخ :
:)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان