جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

هفده کیلو آجیل

۲ ۶

۱. این روزها که با مادرم رابطه بهتری دارم و باهاش صمیمی شدم و برام آنیتا خانوم نیست و مامانه بیشتر باهاش حرف میزنم نظرش رو میپرسم و اجازه میدم که نظر بده و به نظراتش فکر میکنم و فقط میتونم بگم واقعا در عجبم چقدر مادرم با چیزی که توی ذهن من بود فرق داره و چقدر صمیمی‌تره.

۲. این روزها ملتی نگران من هستن سر همون چیزی که شاید روزی روزگاری بیام براتون بگم شایدم هیچ وقت نگم اما این وسط نگرانی تارزان غیرتی و البته آرامشش برام لذتبخش‌تر از همه بوده و بعد از اون یکی که سال‌هاست با اینکه منو ندیده عین یه داداش بخاطرم نگران شده، شاد شده، دعا کرده و تا دلتون حرص خورده اصلا روایت داریم خواهری که داداشش رو حرص نده که خواهر نیست!

۳. لی لی پوت همیشه مهربون و در عین حال بیشعور بود ولی جدیدا بیشعورتر شده امروز یک تنه چنان آبرویی از من برد که اگه همه شماها باهم سعی می‌کردید نمی‌تونستید خدا عقلش بده!

۴. یه دونه ماهی جون موشولو خریدم به پیشنهاد تارزان غیرتی اسمشو گذاشتیم منگول!

۵. استاد آنجل واقعا ماهه. میدونست من حتما میرم دانشگاه فردا بهم پیام داده استادتون مریض شده الکی نرو! با تشکر که همه اخبار گروه اساتیدم میگه عشقه...

۶. استاد استندآپ کمدی رو دیدم چند وقت پیش در عرض چند کلمه یه جوری باعث ذوقم شد که نگم براتون. خیلی لذت بخشه استادت بعد چند ترم یهویی برگرده بگه تو بهترین دختر دانشگاهی...

۷. یک عزیزی زده کامپیوترم زیر و رو کرده به طور مثال مرورگرم رو از پیش فرض ویندوز ۱۰ به فایرفاکس تغییر داده و من خیلی وقت بود که با فایرفاکس کار نکرده بودم حس غریبیه ولی خب چون میدونم بهتره خودمم راضیم منتهی من حال نداشتم خیلی کارها رو بکنم... فقط اونجایی که گفت تاریختم که فارسیه میگم خب بخاطر تقویم شمسیه میخواست اینم عوض کنه منصرف شد.

۸. هر چی بیشتر درباره اگزوزوم و استیل کولین استراز، اگزوزوم و ATP و واکنش lamp و محتوی RNA در اگزوزوم مطالعه می‌کنم کمتر می‌فهمم و بیشتر گیج میشم انصافا دانشجوی لیسانس رو چه به این غلطا...!

۹. دنبال آهنگم ولی آهنگی که به دلم بشینه کم و تقریبا نایابه ممنون میشم که هر کسی آهنگی که خیلی دوست داره معرفی کنه.

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۳ بهمن ۰۰:۱۵

آهنگ‌های رضا بهرام رو هم امتحان کن:-)

پاسخ :
باچد 
/ ضمیر
۱۴ بهمن ۱۳:۳۴

-بگو که زنده‌ایم- چارتار

-اون که لینک موزیک ویدیوش رو گذاشتم تو وبلاگم.

+حتما باید فارسی باشه؟

+چه ژانری دوست داری؟

پاسخ :
ممنونم
حتما نگاه می‌کنم
نه الزاما نباید فارسی باشه
ژانر خاصی مد نظرم نیست کلیتش باید به دلم بشینه
marya .m
۱۵ بهمن ۱۳:۲۶

آهنگ rip از g eazy 

dark side از آلن واکر که توی یکی از پستای خودمم هست 

آهنگ love your voice از جانی 

پاسخ :
تچکرمندم :)
marya .m
۱۶ بهمن ۱۶:۵۸

خواهش :)

 

میتونی lets  get lost و تمام البوم های جی ایزی رو گوش کنی البته اگه از رپ انگلیسی خوشت بیاد :)صداش که محشره اصلا :)

پاسخ :
کلا رپ ندوستم ولی اینی که گفتی دانلود میکنم :)
/ ضمیر
۱۶ بهمن ۲۳:۰۸

اختصاصا اینو تقدیم میکنم به خودت: کلیک

 

+آقا من کلا فولک بخصوص وطنی‌هاش رو خیلی دوست دارم. اگر باب سلیقه‌ت نیست ببخشید دیگه. ولی اینا واسه من خیلی دلنشینن. (:

پاسخ :
تچکر
فولک میشه سبک گروه رستاک؟ اگه بله که منم دوست اگه نه که بیا بگو این که گفتی یعنی چه؟
/ ضمیر
۰۵ اسفند ۱۲:۰۳

فولک در اصل موزیک‌هایی هستن که بین مردم یه منطقه رواج دارن و به صورت شفاهی بین نسل‌هاشون منتقل شده. درواقع میشه گفت یه جور موسیقی محلی مثلا. حالا آهنگ‌هایی هم که به اون سبک ساخته می‌شن هم بهشون می‌گن فولک یا فولکلور. صفحه‌ی ویکی‌پدیا هم داره برای توضیحات دقیق‌تر، الان نمی‌تونم لینکش کنم. البته تلفظ درستش فوک و فوکلور هست یعنی اون ال بعد از اف تو انگلیسی ناخواناست ولی حالا در وطن آریاییمون اون تلفظ مرسوم شده. ((: مثالش هم میشه همینی که تو کامنت قبل فرستادم لینکش رو. (:

پاسخ :
بابت توضیحات کاملت تچکرمندم :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان