جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

همه چیز از کباب تابه ای هانی شروع شد!

۲ ۱

دلم میخواد وگن شم نه بخاطر حفظ محیط زیست و سلامتی و این جور مسائل! بلکه به این دلیل که تا امروز هر غذای مخصوص وگنی که امتحان کردم به نظرم فوق العاده خوشمزه‌تر از غذاهایی بوده که توشون گوشت و تخم مرغ داره (وگنا نه خود حیوانات رو میخورن نه تولیدات حیواناتو فقط غذاشون رو میخورن! نمیدونم تعریف بود یا تخریب ولی دقیقا همینه) اما خب وگن شدن اونم وقتی هم خونه‌ات یکی عین بابای من باشه فوق العاده سخته و باید کلی حرص بخوری مثلا امروز برداشته سوسیسای مخصوص افراد وگن رو با کره سرخ کرده و بهش تخم مرغ زده و خب وگن بودن یعنی تو نباید کره و تخم مرغ بخوری شاید بگید گیاه خوار شو که خب باز ممکن‌تره و در دست بررسیه البته هنوز به بابام نگفتم چون میدونم اعلام کردنش = بحث بسیار طولانی...

سُولْوِیْگ 🌻
۱۰ دی ۲۱:۲۲

آم، خب نمی‌شه اسم وگن یا گیاهخوار یا هیچی رو آدم نباشه و فقط اون غذاهایی که دوست داره رو بخوره؟ :دی

پاسخ :
خب موافقم که ایده قشنگیه ولی اونجوری هر سری باید یه بحث بکنم که چرا من که تا دیروز فلان و بهمان بودم الان میگم دوست ندارم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان