جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

همین که زنده است یعنی خیلی صبوری کردم!

۲ ۸
خرمگس برگشته بعد حرف‌هایی زده که خیلی دلم میخواست بکشمش!‌ فقط منتظرم بره یه پیام طولانی بدم بهش و بعدم بلاک و بای فور اور!
مـارﮮ :)
۱۱ خرداد ۱۴:۰۴
no idea :|
پاسخ :
خودم نیز
علی ...
۱۱ خرداد ۱۶:۰۵
آرامش داشتن تو این موقعیت کمک کننده خوبیه.
 با آرامش، حالشو بگیر
همون با کاغذ، گلوشوببر.
پاسخ :
:) دوست دارما گاهی سخته :))
ولی خب بله تجربه اثبات کرده وقتی نمیتونه عصبیم کنه بیشتر حرص میخوره :))
BooM BooM
۱۱ خرداد ۲۱:۰۸
:))
بای فور اور عجب
پاسخ :
مش رجب :/
MIS _REIHANE
۱۲ خرداد ۰۱:۰۸
خرمگشو تو اسامی مستعار پیدا نکردم.
پاسخ :
هوووم باید اضافه کنم یادم نبوده اینو :)) مرسی که گفتی
یه پیرزن غرغرو و فضوله
حامد احمدی
۱۲ خرداد ۰۴:۴۱
من چیزی متوجه نشدم. غیر از اینکه یک خرمگسی هست که خیلی پیر هستن ایشون و گویا ویزویز پشت ویزویز. و مگس کش ش هم بلاک است.
هرچند من باشم پنجره را باز می‌کنم برود، جای فور اورش نمی‌خواهم بر صفحه دیوار دلم باقی بماند.
پاسخ :
پنجره رو باز کنم بره از در میاد تو به هر حال از هر راهی بیرونش کنیم میاد تو تنها راهش اینه بلاک شه 
BooM BooM
۱۲ خرداد ۰۹:۱۵
عجب :/

دابل رجب نکنین دیگه :دی
پاسخ :
باشه
5 انگشت میشه یه وجب :))
BooM BooM
۱۲ خرداد ۱۳:۰۵
:\
خدا قوت پهلوان :|
پاسخ :
:))
زنده باشی قهرمان :))
من الان خیلی بچه خوبی شدم قبلا واقعا هرکسی هر چیزیی میگفت یه جوابی براش داشتم :))
BooM BooM
۱۲ خرداد ۲۰:۵۲
جواب داشتین :) هنوزم ماشاالله دارین :)

همیشه بچه خوبی بمونین : دی
پاسخ :
من کجا جواب دارم؟ بچه به این مظلومی معصومی :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان