جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

هوگویک آف چوکک آن!

۳ ۲

اولین روزی که اینجا رو بنا کردم دنبال یه اسم باحال بودم که به دلم بشینه پس رفتم توی لغتنامه دهخدا و شروع کردم شخم زدن لغتنامه و لغت هوگویک که مترادف مرغ حق بود چشمم رو گرفت و شروع کردم خوندن مترادف متضادهاش و همین باعث شد موقعی که دارم وبلاگ رو میسازم یکم حواسم پرت شه و به جای هوگویک بنویسم چوگویک و بعدم یکم دیر دیدم پس ترجیح دادم اینکه سوتی دادم رو کتمان کنم و بگم دلیل اینکه اسمم رو گذاشتم چوگویک اینه که معتقدم همه تو وجودشون هم خوبی هست و هم بدی و بعدم که توی نت اون عکس جغد سیاه و سفید شبیه دایره یین و یانگ رو یافتم و کتمان اشتباهم تکمیل شد بعدشم اصلا بهم مزه داد این اشتباه و مدتها همه جا چوگویک بودم و همیشه هم با نیش باز میگفتم ابتکار خودمه (نمیگفتم تصادفی و براثر سوتی و ماله کشی رو سوتی بوده)

حالا از این بگذریم واقعا این تفکر که همه یه ذره خوبی و بدی رو با هم دارن رو واقعا دارم ولی تصمیم گرفتم موقتا بخش هوگویک که بخش خوبه آف کنم و چوکک باشم چون لازمه حال یه سریا رو به بدترین شکل ممکن بگیرم و نباید یهو دلم بسوزه یا ناراحت شم! برای همینم موقتا با مرغ حق خداحافظی کنین که قراره یه مدت افسارمو بدم دست جغد شوم داخل خرابه‌ها یعنی چوکک.

بانوچـه ⠀
۱۴ اسفند ۱۹:۳۴

یا خدا

همه برن تو سنگراشون

پاسخ :
یسسسس :))))
حامد سپهر
۱۵ اسفند ۰۸:۵۳

خدایا رحم کن بر اهالی بیان:))

پاسخ :
🤣🤣🤣
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان