جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

هی گفتن بیوشیمی سخته ولی یه فرشته اومد گفت بی بی دی بابی دی بو و آسونش کرد

۲ ۱۳
من قبل از این که بیوشیمی بگیرم خیلی میترسیدم چون خیلی از خرخون‌ها هم میگفتن درس سخته و نچسبیه ولی خب من عاشقش شدم این برمیگرده به علاقه ام به شیمی و یک استاد خیلی خوب و جذاب انقدر جذاب که باعث شده به این فکر کنم بیوشیمی چقدر زیباست و بخوام برم برای فوق بیوشیمی بخونم ولی هنوز اون بخش زیست دوستم میگه نه نه زیست بخون بازم توش بازم بیوشیمی هست 
خلاصه که دو سال وقت دارم که تصمیم بگیرم بیوشیمی بخونم و یا همین زیست سلولی و مولکولی‌ رو
میم میم
۱۹ اسفند ۱۸:۰۴
به نظرم برو حافظ بخون
پاسخ :
چشم ولی چرا؟ 
علی رضا
۱۹ اسفند ۱۸:۱۱
علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir
پاسخ :
:|||||||||||||||
فقط میتونم بگم مرسی که آمار کامنتا رو یه تنه بردی بالا =)))
شما برو ساده بزیست بدون علوم جدید و از چاه آب بکش و بیمار شدی عنبر نسا مصرف کن ما میریم سراغ علوم جدید
ستوده ••
۱۹ اسفند ۱۸:۱۵
کامنت اخری :||| خدایا منو بکش -_-
پاسخ :
خونسرد باش =))) من وسط کلاس دانش از خنده منهدم شدم
. ℳƐĦƊℑ .
۱۹ اسفند ۱۸:۲۵

@علی رضا:

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.


خدایا من رو گاو کن:| 

پاسخ :
خدایا به بچه‌ها صبر بده =)))
شهـــ ـــرزاد
۱۹ اسفند ۲۱:۰۲
وای کامنت بالایی :)))))))
پاسخ :
=)))
شهـــ ـــرزاد
۱۹ اسفند ۲۱:۰۸
ببین بیوشیمی بالینی وزارت بهداشت از هر جهت پرفکته ؛)
پاسخ :
"__" 
احمدرضا ‌‌
۱۹ اسفند ۲۱:۲۰
@علی رضا
حق شما عقب مونده‌ها همون تبریزیان هست که یونجه بده دستتون سرطانتون رو درمان کنه.
لطف بفرمایید وقتی بیمار شدید دکتر نرید. بچتون رو هم مدرسه نفرستید. وقتی هم خواستین خونه بسازین سراغ مهندسا نرید که یه وقت نجاست علوم و تکنولوژی نوین دامن پاک و مطهرتون رو آلوده نکنه.

+ از نظر بازارکار فکر میکنم بیوشیمی بهتر باشه ولی مباحث سلولی مولکولی هم بیوشیمی رو شامل میشن. برای همین فکر میکنم اگه فقط بحث علاقه هست؛ سلولی رو ادامه بدید :)
پاسخ :
نفس عمیق و یه لیوان آب سرد =)) اهمیت نده بابا

اوهوم موافقم ^__^
. ℳƐĦƊℑ .
۱۹ اسفند ۲۲:۲۷
یه نکته دیگه :جنب علی رضا همین اینترنت هم تکنولوژی محسوب میشه!نمیشه؟!میشه ها!!
پاسخ :
نکته خیلی قشنگی بود
morealess ..
۲۰ اسفند ۰۹:۲۰
خوش به حالت. کاش یه فرشته‌ای هم میومد الکترودینامیکو واسه ما راحت می‌کرد):
پاسخ :
ان شاء الله میاد 
هلما ...
۲۰ اسفند ۱۳:۵۷
اگه قصد ارشد خوندن تو یه دانشگاه خوب داری، یه سال وقت داری تعیین کنی بری کدوم رشته!
پاسخ :
نکته قشنگی بود =))
احمدرضا ‌‌
۲۰ اسفند ۱۵:۱۲
من رو تا مرض سکته پیش برد اصن. یه درصدم فکر نمیکردم نسل اینا منقرض نشده باشه :)
پاسخ :
من رو تا مرز بیهوشی از شدت خنده =)) لعنتیا از بین نمیرن فقط از شکلی به‌ شکل دیگه تغییر میکنن 
سجل ...
۲۰ اسفند ۲۲:۳۲
میدونی که باید ویس بگیری و جزوه خوب بنویسی دیگه نه؟! D:
پاسخ :
:))) از بیوشیمی؟
رهگذر سه
۲۴ اسفند ۱۶:۰۱
زیاد اون کامنت من دراوردی رو جدی نگیر و قاعدتاً برای تخریب مذهبی هاست. 

اصلا اصل شیمی از الکیمیا بوده که اونم از کیمیا بوده
علم ملیت نداره اون فرهنگه که ملیت داره، جایی هم دیدی به اسم علم، ملیت و غربی شرقی شد بدون علم نیست و فرهنگ و فرهنگ شناسیه، مثل علم جامعه شناسی غربی که نوعی ترویج فرهنگ و عقیدس. 
درباره علم ما  «اطلب العلم ولو بالصین» وسائل الشیعه، ج ۲۷، ص ۲۷ داریم، که میفرمایند در جستجوی فراگیری علم باشید اگرچه بخاطرش به چین برید! مثال چین هم از باب دوری و مشقت برای سفر و رسیدن به اونجاست با توجه به شرایط اون زمان.

پس علم ارزش داره و اتفاقا توی اسلام یه سری از انواعش واجب و یک سری مستحبه. 
پاسخ :
اون برای تخریب مغز انسان‌هاست =)))
احسنت به شما :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان