جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وقتی کودک درونت هنوز زنده است ...

۲ ۱۱
وقتی کودک درونت خیلی ذوق داره از باز شدن دوباره دانشگاه و آتش سوزوندن نتیجه‌اش میشه صرف کلی وقت و نوشتن این برنامه به صورت دستی و کامپیوتری که خب کامپیوتریش خیلی کامل‌تره ولی اسم کامل اساتید و حتی عکس داره که باز مثل ترم پیش فکر نکنم استاد جزو دانشجوهاست! خصوصا که دو تا استاد جوانم این ترم دارم
لازم به ذکر هستش که اون قرمزها یعنی هر دو درس سخته و سر امتحانات پوستم کنده است اگه توی طول ترم نخونم و نارنجیها یعنی بخون و گرنه هوچی دیگه... اونایی هم که ساعت امتحان نوشته شده ولی روزش نه برای اینه که روزش اعلام نشده اما به هر حال آزمایشگاه توی روز خودش و توی ساعت خودش گرفته میشه اونی که ساعت و کلاسش رو ننوشتم واسه اینه که ساعتش ناجوره میخوام با استاد صحبت کنم بلکه شاید اجازه بده تایم قبلش برم 
+
اصلاً حواسم نبود از اتاق فرمان اشاره می‌کنند فردا محرم میرسه... من که فکر نکنم برم هیئت چون تحمل دیدن یکسری رفتارها رو ندارم هر کس رفت هیئت التماس دعای زیاد دارم ازش خصوصاً که این ترم یقیناً پوستم کنده است هم بخاطر هر روز رفتن هم بخاطر تعداد دروس هم بخاطر تو یک روز بودن امتحانات هم درسته خرمگس اذیتش بیشتر از فایده اش بود ولی حداقل آشپزی و کار خونه باهاش بود حالا منم و یک ترکمن بامزه که قراره دو هفته یک بار بیاد کمک من و خونه رو آب و جارو کنه اذیت نشم که البته خیلی هم خوبه چون خیلی کاری و خوش اخلاق و بامزه است و چون ترکمنه لهجه فوق العاده جذابی داره آدم دوست داره هی به حرف بگیرتش! خصوصاً وقتی تعجب میکنه... یک بار بنده خدا گفت من برم جاروبرقی رو خالی کنم زودتر تا خرمگس نیومده گفتم عجله برای چی حالا میبری وقت رفتن گفت نه بگم میترسید شمام آخه توش مارمولکه بعد دیگه گفتم نه بابا بعد یکسری سند از نترسیدنم رو کردم انقد تعجب کرده بود که موقع رفتن گفته بود دخترتون چقدر شجاعه زن من دختر روستاست عین چی میترسه دختر شهر اینجوری ندیده بودم... طفلک خبر نداشت من ترس از حیوانات رو خیلی وقته بوسیدم گذاشتم کنار...
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۹ شهریور ۱۶:۰۱
جالب بود. یاد اوایل ترم خودم افتادم.
خط تون هم خوبه ماشاالله بزنم به تخته.
فقط اون 0شنبه.
پاسخ :
من کلا ذوق دارم :)) چون عاشق رشته امم و دیگه داره همه درسام تخصصی میشه خیلی خوبه :)
لطف دارید :)
:دی یه عادت از دبستانه :)) به شنبه میگم صفر شنبه :دی
جناب قدح
۱۹ شهریور ۱۶:۰۷
سلام :)

چه برنامه جالبی ...
پاسخ :
سلام
از چه جهت جالب؟
جناب قدح
۱۹ شهریور ۱۶:۱۳
خب ترمای بعد دیگه آدم حس نوشتن برنامه با این سلیقه رو نداره :)
پاسخ :
نه امیدوارم اونجوری نشم چون این یعنی اشتیاقم به درسمم کم شده
رضا صبری
۱۹ شهریور ۱۶:۳۱
هوای کودک درون تو داشته باشه من الان با زور دارم به کارش میگریم . خوش به حالتون که این همه ذوق برای شروع دانشگاه دارید ولی من نه دعا میکنم زود این ترم تموم بشه و بشینم کتاب هامو بخونم ...
پاسخ :
چشم برای کودک درون شمام دعا میکنم :)
ان شا الله کودک درون کسی نمیره 
شهـــ ـــرزاد
۱۹ شهریور ۱۷:۵۹
وای خوش به حاااالت. میشه دعا کنی منم از مهر دانشجو بشم؟ نتیجه‌ام نمیاد. مردم از انتظار :(
پاسخ :
ای جونم 
چشم
کنکور چی داده بودی؟ 
من ...
۱۹ شهریور ۱۹:۵۸
هیات خوب اطرافتون گیر نمیاد؟ 
پاسخ :
والا من پیدا نکردم ... 
حامد سپهر
۱۹ شهریور ۲۰:۲۶
کل روزای هفته درس داری مگه مدرسه س؟؟:))
خوبه ترم اولی نیستی اینهمه ذوق داری:))
پاسخ :
مجبور شدم چون ترم پیش کم واحد گرفتم و الان مجبور شدم اینجوری درس بگیرم هم بخاطر ترم پیش خودم هم ارائه مسخره دانشگاه
من چون عاشق رشته‌ام هستم امیدوارم تا ابد همین قدر برای یادگیریش ذوق داشته باشم
شهـــ ـــرزاد
۱۹ شهریور ۲۲:۰۱
کنکور PhD. چشمت بی‌بلا عزیزم :)
پاسخ :
مگه جوابش نیومده؟ :)
قربونت
شهـــ ـــرزاد
۱۹ شهریور ۲۳:۱۱
وزارت علوم اومده، بهداشت اعلام نکرده هنوز :|
پاسخ :
یادم باشه نرم سراغ بهداشت :)) 
شهـــ ـــرزاد
۱۹ شهریور ۲۳:۳۴
اتفاقا از همین الان دورخیز کن واسه ارشد ژنتیک، بیوتک یا ایمونوی بهداشت که عالی‌ان. کار خیییلی سخت پیدا میشه با مدرک علوم ؛)
پاسخ :
من احتمال زیاد نمیمونم ایران
اگه هم بمونم از طرف بهزیستی تعهد دارم که بهم کار بدن نگران نیستم :)) 
شهـــ ـــرزاد
۲۰ شهریور ۰۱:۴۹
آخ آخ خوشا به سفادتت که نمیمونی :)
پاسخ :
:) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان