جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وی از جغد رد کرد فضایی شد!

۲ ۶
دیشب تا ۴ صبح بیدار بودم داشتم جزوه بیو رو کامل میکردم بینش هم یک سحری کوچولویی که بیشتر مبتنی بر مایعات بود می‌خوردم صبح ساعت ۸ بیدار شدم رفتم دانشگاه و بعدش تا ۴ بعد از ظهر دانشگاه بودم بعد اومدم خونه فقط دو ساعت خوابیدم ولی با هول بیدار شدم چون فکر کردم سالهاست خوابیدم! خلاصه که از جغد رد کردم دارم فضایی میشم
فاطمه م_
۰۸ خرداد ۱۹:۳۸
خواب درست نداریم که تو ماه رمضون :))
پاسخ :
آره بخدا :(    
حامد احمدی
۰۸ خرداد ۲۰:۰۸
آدم فضایی ها نمی خوابن؟
شایدم از بس روزه گرفتن اینجور شدن. ما که خبر نداریم.
پاسخ :
نه ما فضایی‌ها نمی‌خوابیم :))
شاید :))
مـارﮮ :)
۰۸ خرداد ۲۰:۵۶
من اگر خوابم نیم ساعت اینور اونور شه قشنگ مغزم دچار اختلال میشه و وارد فاز جنون میشم :دی
پاسخ :
اوه اوه :)) منم اینجوری بودم خوب شدم :دی نمیدونم چند سالته ولی من ۲۰ رو رد کردم درست شد
مـارﮮ :)
۰۸ خرداد ۲۲:۴۸
الان 7 ساله از دهه سوم زندگی گذشته و درست نشده :دی
پاسخ :
:دی از منم وخیم‌تره اوضاعت :))))))
MIS _REIHANE
۰۹ خرداد ۰۵:۱۱
ها ها هاااا :دی
خلاصه که.شاید باورت نشه از خواب پا میشم قشنگ این دستام همه درددددد.صدام به زور در میاد خش خشی.تو گروه رفتم دیدم بچه ها همایش عربی گذاشتن.نوشته بودن امروز.
حالا منو بگیر(: امروز دقیقا دیروزه یا فردا تاریخم یادم رفته
پاسخ :
ای وااااای =)) نابود ‌‌شدی که دختر
هلما ...
۰۹ خرداد ۱۸:۲۴
عزیزم فضایی ها پیش تو درس پس میدن استاد. :))
پاسخ :
:))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان