جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وی در راه اسلام و علم به ... رفت!

۲ ۱۱
اهم چیزه یکی بیاد با پدر جنتی صحبت کنه بگه بزرگوار شما یک جماعتی رو به خون چوگویک تشنه کردی میشه چپ و راست نگی خانم چوگویک فلان و بیسار؟! یعنی تا قبل از اینکه غیبت کنم هی میگفت ایشون منظم هستند و از ۲۴ شهریور دقیق و سر وقت اومدن کلاس و فلان حالا غیبت کردم دیگه نمیتونه نظم حضورم رو بکوبه توی سر بقیه روش جدید پیشه کرده برای به ... دادن من توسط بچه‌ها.
امروز وقتی رسیدم توی راه پله بود دیگه رفتیم توی کلاس و گفت کسی اشکالی ایرادی نداره از درس جلسات قبل و یا چیزی که باید پیش خوانی میکردید که من با وجود اینکه از یکی از بلاگرها پرسیده بودم که لاادری‌گری چیه و معنی پوزیتیویست‌ها رو هم سرچ کرده بودم ازش پرسیدم که بفهمه خوندم درس پیش خوانی رو قبل ترش هم برای اینکه حرفی نزنه که چرا درس پیش خوانی رو نخوندی گفتم استاد من از شنبه زنگ زدم به یکی که ازش بپرسم جواب نداد منم نمیدونستم چیکار داریم جهت احتیاط تا اینجا خوندم و تحقیقم رو هم آوردم و اینا بعدم که اون حرکت رو زدم فقط برای اینکه بفهمه خوندم! 
بعد یکی دیر رسید استاد تا اومد بشینه گفت کتاب همراهت هست؟ گفت بله گفت درس خوندی؟ گفت نه گفت چرا نخوندی؟ گفت وقت نکردم! بعدم هفته پیش غایب بودم که یهو گفت از خانم چوگویک یاد بگیرید! ایشون هم غایب بودن و نتونسته بودن سوال کنن دوست شون رو پیدا نکردن ولی میدونستن من حتما ۵ ورق درس میدم و خودشون خوندن بعلاوه ی اینکه میدونستن پیش خوانی لازمه و پیش خوانی کردن خلاصه میخواستم جیغ زنان فرار کنم!
حالا کلاس پدر جنتی گرانقدر تموم شده رفتم کلاس جوانک بعد داشتم طبق معمول پشت به در! چرت و پرت میگفتم و میخندیدیم با دو تا دختر دیگه که سرکلاس بودن که یهو دیدم باز چشم و ابرو میان و برگشتم دیدم طبق معمول استاد پشت سر من وایستاده! نگاه کردم ساعتو دیدم زود اومده شونه انداختم بالا به حرف زدن ادامه دادم! میخواست زود نیاد! خلاصه دیگه اون سه دقیقه هم که گذشت یهو نه گذاشتم نه برداشتم گفتم استاااد شما چرا خبر ندادین؟ کل بچه ها با من لج شدن میگن تو میدونستی ولی نگفتی آخه هفته پیش غیبت داشتم بعد استادم نامردی نکرد موذیانه نگاهم کرد گفت چرا غیبت داشتی؟ بهت گفته بودم نمیام نه؟ شما منو تصور کنید که وا رفتم یهو گفتم شاید خبر داده پیامش نرسیده! خلاصه گفتم نه والا مشکلی پیش اومد گفت مطمئنید گفتم باور کنید پیام نیومد برام مشکلی پیش اومد که نیومدم یهو گفت خب استرس نگیر پیام ندادم واقعا چون شماره ات رو جا گذاشتم توی دانشگاه! خدا ذلیلت نکنه بشر! داشت سکته ام میداد خلاصه که وسطای کلاسم که همه اومده بودن منو از اتهامات مبری کرد شکر خدا و یه نفس راحت کشیدم
بعدم روم نشد بهش بگم استاد اگه از جامدادی من خوش تون اومد قابل نداره بقرآن با نگاهت خوردیش! البته یکی از بچه‌ها میگه حق داشت متعجب و خیره نگاهش کنه چون به تو یکی نمیاد عاشق باشی که بخوای جا مدادی با طرح عاشقانه داشته باشی اونم با این مضمون که هوا خواه توام جانا و میدانم که میدانی و یه خانوم و آقا هم وسطش با هندزفری دارن یه چیزی گوش میدن باشه خلاصه که شاید حق با دوست جان باشه بیشتر از اینکه خوشش اومده باشه از تغییر یه جامدادی طوسی رنگ با طرح خیلی ساده به اون جامدادی متعجب شده بود همونطوری که از دیدن جزوه ام تعجب کرد و گفت جزوه شماست؟ جا داشت بگم نه جزوه بابامو آوردم! بعد هفت جلسه تمرین چک کردن متوجه نشدی من پاکنویس میکنم؟ خنگ! البته که حس من چیز دیگه میگه! به دوستمم گفتم گفت با توجه به تلفن‌های پی‌درپی و نیش باز موقع جواب تلفناش هم اینم میشه و اونم اینکه استادمون داره مزدوج میشه که در این صورت شیرینی میخواهیم! امضا دانشجویان پررو
مهدی (:
۲۶ آبان ۲۰:۱۸
😂😂😂
جامعه شناسی میخوانید عایا؟!
پاسخ :
نه غلط بکنم از این درسای سخت بخونم :))
درس پدر جنتی از دروس عمومیه که عین مرگ میمونه یعنی شتریه که در هر خونه‌ای میخوابه
و گرنه من شکر خدا زیست شناسی میخونم
علی زیرایی
۲۶ آبان ۲۰:۲۹
دنبال شدید با تشکر
پاسخ :
ممنون!
مهدی (:
۲۶ آبان ۲۰:۲۹
کجاش سخته جامعه شناسی به این شیرینی:دی
گفتید پوزیتیویستی گفتم شاید جامعه شناسی میخونید
پاسخ :
سخته بابا :دی
نه اینا مال یکی از دروس عمومیه!
ابوالفضل ...
۲۶ آبان ۲۱:۴۱
کراش زده روت استاده!
پاسخ :
عمرااااااااااااا :))))))))) انقدر دیگه جوان نیست بابا :))))))))))) خیالت تخت کراش نداره روم 
اگه هم پدر جنتی رو میگی دیگه کراش نیست باباااا :)) خیلی تابلوعه :))))))))))))))
حوا ...
۲۷ آبان ۱۷:۵۶
دنبال شدی دنبال کن آبجی بزرگه :دی

انصافاً وسطِ یه بحثِ جدی این کامنتا چی می‌گن؟! :|
پاسخ :
دنبال شدی رو خوندم با توجه به تو بودنت این شکلی شدم O_o
هیچی آگهی بازرگانین یه جورایی نمک بحثای بلاگن :)) 
حوا ...
۲۷ آبان ۱۸:۰۳
یک درصد فکر کن من برم بگم دنبال کن -_-

دیگه خیلی شور شده :))
چه دانشجویی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به‌به :)))
پاسخ :
همون دیگه :)) بعد به کسی که دنبالت میکنه بگی دیگه نور علی نور :))
سیب زمینی قاطیش کن :)) 
نمونه بی نهایت نمونه 
حوا ...
۲۷ آبان ۱۸:۰۶
منم خیلی نمونه‌ام :دی
پاسخ :
خواهر منی دیگه :) 
جناب منزوی
۲۷ آبان ۲۲:۲۷
وقتی میگید جنتی ذهنم میره پیش یه آدم دیگه :)
پاسخ :
خود جنتی؟
جناب منزوی
۳۰ آبان ۲۱:۰۶
همون اسمش رو نبر :)
پاسخ :
ها؟ 
ولد مورت؟ 
چرااااااااااااااااااااااااااا؟
جناب منزوی
۳۰ آبان ۲۱:۰۹
نه بابا از نوع ایرانیش :|
جنتی خودمون (ستاره دارش کنید شر نگیرتمون) :))
پاسخ :
آها :))
خب تو جواب همون کامنت که گفتم
لازم نیست بابا گرفتن چی کشک چی دوغ چی؟ کسی کاری نداره بابا
جناب منزوی
۳۰ آبان ۲۱:۱۱
یهویی دیدید یه عده کار داشتن :))
پاسخ :
نه کسی انقدر بیکار نیست :)
من تضمین میکنم انقدر بیکار نیستن :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان