جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وی زنده است

۲ ۵
میگن پایان خنده گریه است! به دفعات بهم ثابت شده... دیروز صبح تا چهار زیاد خندیدم شبش حسابی از دماغم در اومد این وسط به یکی از بلاگرها توپیدم هنوزم ازش دلخورم و میخوام بهش بتوپم حتی شاید هم در اشتباه باشم ولی همینه که هست! من از حرفش برداشت خوبی نداشتم قانع هم نشدم که اشتباه برداشت کردم به جاش از همون دوست عزیزی که گفته بود همه روزهات همینجورین‌ها متشکرم بابت دیشب
فقط درباره قسمت‌های خنده دار دیروز اینو بگم که استادها چه با شعور شدن همه شون بدون اینکه فعال باشم تو کلاس نمره فعالیت کلاسیمو میدن! دستشون درد نکنه... 
دوست
۱۸ آذر ۱۷:۳۰
امیدوارم خوش شانسیت ادامه دار باشه.
وقت کردی بهم سر بزن
پاسخ :
ممنون!!!
باشه
فاطمه سین
۱۸ آذر ۱۷:۳۹
خوبی عزیز؟ 
پاسخ :
به به ببین کی اینجاست 
خوبم عزیزم تو خوبی؟
جناب قدح
۱۸ آذر ۱۸:۳۷
سلام :)
عه من فکر کردم کامنتا بسته س
پاسخ :
سلام نه :)
هیچ وقت نبستم :)
جناب قدح
۱۸ آذر ۱۹:۰۱
من اولش متوجه نشدم :))
پاسخ :
دقت کنید برادر دقت :)
ابوالفضل ...
۱۸ آذر ۲۰:۳۶
بی خیال بدی‌های دنیای مجازی. اصلا ارزش فکر کردن هم ندارن...
اما خوشی‌های دنیای واقعی حسابی لذت‌بخشن 😉
پاسخ :
والا خوشیام که تو میگی کراش خاک تو سری داره طرف =))))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان