جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وی گرسنگی دارد پرپر می‌شود ولی بابت امروز شاد و پر انرژیست

۲ ۴
میخوام حتما یک پست مفصل درباره امروز بنویسم درمورد پشت پرده امروز و خود امروز و خنده‌هامون و این که یک استاد میتونه چقدر پایه باشه یادش بخیر روز اول گفتم این که اصلا شوخ و باحال نیست این معرفی اساتیدم برای خودش نوشته ولی توی طول ترم دیدم نه حق با معرفی اساتیده حالا فعلا منتظرم کسب اجازه کنم یکی از خفن‌ترین عکسای تولد رو با سانسور توی پست آخر شب یا فردا بذارم تا از همون ژست استاد متوجه میزان شوخ و پایه بودن بشید و درک کنید الکی لقب استاد استندآپ کمدی ندادم بهشون البته اگه اجازه بدن...
+ امروز کلاس آخرم یکساعت زود تعطیل شد تا بابام بیاد حسابی یخ زدم حتی انگشتامم منجمد شد باور کنید یک صحنه هم بنفش شد حتی الانم در انتظار آش و از شدت گرسنگی در حال موتم!‌ خلاصه دعا کنید آش فروشی آش رو زودتر بیاره تا من پرپر نشدم باور کنید الان پتانسیلشو دارم که یک دیگ بزرگ سمنو یا آش یا عدسی بخورم که سیر شم و یخم باز شه
++ چرا خونه ما شومینه نداره؟ چرا ما خونه‌مون رو ساختیم که از نعمت شومینه محروم شیم؟ حالا نعمت حیاط حاوی درخت خرمالو و مو و گیلاس و هلو سفید و چاقاله بادام و گوجه سبز برقانی و کلی بوته گل سرخ بخوره تو فرق سرم شومینه چرا نداریم دیگه؟؟؟ وی میرود خود را دار بزند...
آرش
۰۳ دی ۱۹:۱۷
تبریک سایت خوبی دارید

پاسخ :
:/
ابوالفضل ...
۰۳ دی ۱۹:۲۱
حیاط اینجوری دارین؟! 😒
وای بر تو ای ناشکر!!!
پاسخ :
داشتیم...
الان نداریم =((
موقع ساخت و ساز خرابش کردن :((
علی ...
۰۳ دی ۱۹:۳۳
استاد شوخ و باحال رو خیلی دوست دارم...
کلاس ما یک ساعت زودتر تموم می شد
تا خوابگاه چهل تایی می رفتیم و اون جا گرمایشش از زیر بود و همیشه گرم گرمه...
پاسخ :
اوهوم
کلاس ما همیشه سر ساعت تموم میشد امروز جلسه آخر بود استثنا بود
Man Mobham
۰۳ دی ۲۱:۳۰

واجب شد بیای حیاط خونه ی ما رو ببینی
نه با این همه تنوع ولی خوب کلی فضای سبز داره

پاسخ :
:( سوز به دلم شد خب
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان