جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

وی یک ESTP است

۳ ۲

اگه اهل تستای MBTI باشید و چنلشو بخونید یک کلیشه درمورد تیپ شخصیتی ESTP وجود داره و اون اینکه ما رو باید بذارید لای منگنه تا بهترین علمکرد رو نشون بدیم این همیشه به من ثابت شده به طور مثال ترم یک زبان انگلیسی من با اینکه فقط کلاس انگلیسی میرفتم و کلی براش وقت داشتم عملکرد ضعیفتری بروز دادم نسبت به این ترم که کلاس آلمانیم داشتم و کرونام گرفتم!

حامد سپهر
۱۴ اسفند ۰۸:۵۹

یه مثالی در مورد تیم ملی فوتبالمون میزنن تا که ما مرد روزهای سختیم میشه همون:)

پاسخ :
:)) نه اونا انصافا اینجوری نیستن ببین منظور فشار زمانیه یعنی باید تو ۵ درصد‌ آخر بازه کارتو انجام بدی و گرنه بهت حال نمیده اصلا :))
بانوچـه ⠀
۱۴ اسفند ۱۱:۲۰

تا زور بالا سرت نباشه، یه همچین چیزی؟

پاسخ :
نه ولی وقتی تایم زیاد دارم الکی هدرش میدم :دی بعد توی اون زمان پایانی بسته به حجم کار به صورت فشرده میبندمش بره :)) اصلا نباید به من بازه طولانی بدن عملکردم میاد پایین
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان