جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

و بر هر نعمتی شکری واجب.

۱۲ ۲

خدا رو شکر قطعی آب به ۱۲ ساعتم نرسید و بعد از ۱۰ ساعت وصل شد و میتونم این ۱۰ ساعت رو به عنوان یکی از بدترین ساعتای عمرم بگم... تازه ما بخاطر اینکه دکتر به من گفته آب شیر نخور و آب تصفیه شده یا آب معدنی بخور کلی آب معدنی و آب تصفیه و آب مقطر داشتیم ولی خب واقعا بد گذشت و وقتی ساعت ۱ شب بابام گفت آب وصل شده انگار دنیا رو بهم دادن و سریع هم به دوستم پیام دادم آب وصل شد و فردا بیا و اونم گفت میاد و دست و جیغ و هورااا، بعدشم که یار قشنگم زنگ زد و من بخاطر اینکه از صبح باهاش حرف نزده بودم یکم نق زدم و لوس شدم و دیگه حسابی حالم خوب شد و آروم گرفتم و الان واقعا از ذوق رو پا بند نیستم... لطفا برای این یار مظلوم من دعا کنین که بتونه زودتر بدهیاشو بده و انقدرم ماشینش اذیتش نکنه، طفلک هر چی از اسنپ در میاره نصفش حتی بیشتر رو باید بده برای تعمیرات ماشینش... میتونید هم مثلا دعا کنید دولت شعورش برسه به کارمندهاش حقوق درست‌تری بده... اینکه بعضی از کارمندهای دولتی حقوقشون انقدر کمه خیلی ظالمانه است...

خلاصه امیدوارم این سختی زندگیمونم به آسونی برسه... بالاخره خدا خودش گفته ان مع العسر یسرا...

بعدا نوشت: دوباره قرارم با دوستم کنسل شد، این بار از سمت اون! افتاد شنبه... امیدوارم دیگه شنبه طلسم بشکنه...

Mavi ...
۲۴ خرداد ۱۲:۵۰

امیدوارم زودتر از این روزها بگذرید و اتفاقات خوبی برای هردوی شما بیفته.

پاسخ :
ان شا الله، ممنونم
نسرین ⠀
۲۵ خرداد ۰۸:۳۷

ان‌شاءالله سختی‌ها عمرشون کم باشه و زودتر به وصال برسین. 🥰

پاسخ :
از بس که خوش قلبی و این دعات از ته دل بود، خیلی بهم چسبید. آمیــــــــــــــــــــن بلند و از ته دل. 💖
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان