جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

پنج کیلو آجیل

۲ ۷
۱. چند هفته پیش دوستی شرح احوال یک بنده خدایی را گفت و خواست باهاش دوست بشم گذشت و دیگه داشتم به نقطه‌ای می‌رسیدم که بگم دیر است که دلدار پیامی نفرستاد که فرستاد بالاخره. من همیشه سعی می‌کنم فرض بگیرم همه خوب و صادق هستند مگه خلافش ثابت بشه حالا چند روزی از دوستی با این شخص نگذشته به صداقتش شک کردم البته معتقدم دروغ نمیگه اما برخلاف ادعاش دنبال ترحم هست و داره مبالغه میکنه درباره وضع موجود زندگیش و یا اگه مبالغه نکنه میتونم بگم بی‌عاطفه‌ هم نه ولی بی‌فکرتر از مادر من هم هست!
۲. هر وقت قرمز می‌پوشم یعنی دلتنگم یک جور اعتراض به وضع موجود بی صدا هم هست و این روزها همه لباس‌های قرمزم پوشیده شدن و باید شسته شن و گرنه باید برم سراغ رنگ‌هایی که به دلم نیست!
۳. باز زهرماری خورده بود انقدری که کل محیطی که توش بودیم بوی زهرماری می‌داد و من داشتم به قطع نخاع شدنش فکر میکردم! بشدت نگران روزی هستم که فیوزهام اتصالی کنه از حالت فکر به عمل برسونم!
۴. خبر خوب اینکه یکی از خرمگس‌های بزرگ زندگیم به زودی میره و قرار هست به جاش یک زوج تازه عروس داماد بیان یعنی مهر ماه واحد بغلی رو تحویل میگیرن و آبان عروسی می‌کنن در این حد تازه و نو هستن و می‌خوام به فال نیک بگیرم.
۵. این روزها بیشتر به این حرف میرسم فقط هدف... هیچی مهم نیست چون هیچ شرایطی پایدار نیست هیچ آدمی هم همیشگی نیست اصلاْ دنیا محل گذره!
۶. فردا مادرم میره دیروز حسش نبود با اینکه بیدار شده بودم حاضر شده بودم اسنپ هم گرفته بودم برم دیدنش نرفتم! زنگ زدم گفتم نمیام ببخشید! یکی شنید گفت وقتی با مادرت اینجوری میکنی من چه توقعی دارم؟
۷. خوابم میاد چرا شب نمیشه؟
رستاک :)
۲۶ مرداد ۱۹:۴۴
مگه حتما باس شب بشه؟
بگیر بخواب:))
پاسخ :
فردا باید ۶ بیدار شم الان بخوابم شب خوابم نمیبره پدرم در میاد بدین دلیل منتظرم شب بشه :|
دیشبم 4 ساعتم کمتر خوابیدم
فاطمه سین
۲۶ مرداد ۱۹:۵۸
بیا بخوابیم چوگویک منم الانا میخوابم دارم از سردرد به فلاجت (هم خانواده فلج) می رسم
پاسخ :
من شام نخوردم بعد شام میخوابم :)
و دور از جون
امیدوارم خوب شی زودتر
فاطمه سین
۲۶ مرداد ۲۰:۱۳
منم نخوردم [گریه حضار] هر چی میگم بهم شام بدبن میگن بعد اذان
پاسخ :
بیا بغلم :(( درک نمیکنن :((
بابای نرگس
۲۶ مرداد ۲۲:۵۲
چی شده؟
پاسخ :
دقیقا مربوط به کجای پستم میشه؟ بگید تا بگم چی شده :) 
حوا ...
۲۷ مرداد ۰۵:۵۱
قرمز تنمه الان :)
پاسخ :
دلتنگی؟ :) 
حوا ...
۲۷ مرداد ۰۶:۲۴
شدید :)
پاسخ :
امیدوارم زودتر با دیدار رفع شه
serek Khatoon
۲۷ مرداد ۱۷:۲۰
سلام😁😁😁😁
چه واکنش دفاعی بانمکی‌...قرمز پوشیدن
عااااخی چه بانمک که قراره همسایه‌ی یه عروس داماد بشید ولی حودتون رو برای شنیدن جیغ و دادهای بسیار آماده کنید😊
مورد پنج لایک دارد...
دلت میاد مامانتو نبینی؟☹
پاسخ :
سلام عزیزم
:دی واکنش مظلومانه است
اوهوم خیلی خوبه :) نهههه ان شاء اللّه دعواشون نمیشه اتاق خواب شونم دوره دورترین نقطه ممکن به ماست :)) مشکلات اونجوریم نخواهیم داشت
بوس بابت لایک مورد پنج
بله :) رجوع شود به مورد پنج 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان