جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

چالش نمای امید

۲ ۱۲
خب جونم براتون بگه که مینیس یه چالش راه انداخته به اسم نمای امید جزو چالش‌هایی بود که ازش حس خوبی گرفتم پس منم بازی!
اینم نمای امید دو هفته اخیر من قبل از این فقط دو تا تابلو بیشتر داشت که بخاطر تمرینات ورزشم نیازمند دیوار بودم تابلوها جا به جا شدن.
اون کارت پستاله رو مامانم خودش برام رنگ کرده و توش تبریک نوشته و خیلی عزیزه اون شمع کنارش یادگاری از سالگرد به امامت رسیدن امام زمانه مال دی ماه سال ٩۴ اون مرغ کنارش جزو دلبرانه‌هایی بوده که عمه واسه دکوری اتاقم خریده چسبا حاوی خاطرات خنده‌دار دوران دانشجویی بابام و راهنمایی خودمه و سن‌شون از منم بیشتره شمع روش رو باز عمه خریده چون قابش صورتیه و منم برای یکی از دکوری‌هام شمع لازم داشتم ولی بزرگ بود عکسا هم پایینی وقتی ۵ سالم بوده عکسای بالاییش هم تولد ۴ سالگیم که بهترین تولدم بود هم به کام بچه‌ها هم به کام بزرگترها! اونیم که روش عکس چسبوندم در واقع آینه است که توش مقوا گذاشتم! اون گربه بالاشم مربوط میشه به زمانی که موبایلم ال جی بود برای قاب اون خریدیم که قاب اوجمل بسازیم لعنتی نچسبید که منم گذاشتمش بالا اون قاب‌هام که ست آینه بودن و مجسمه‌های توش بالایی اون حس رهایی که فعلا در پیش هستم و پایینی هم که خود الانمه که هی کتاب میخونه بلکه یکم بهتر بشه و راه رهاییش رو پیدا کنه بقیه چیزهام که وسایل ورزشیه توضیح ندارن فقط اون هولاهوپ یادگاری یکی از دوستای دبیرستانه و برای همین یکم بیشتر از یه وسیله ورزشی عزیزه و دیدنش سر ذوقم میاره که باهاش تمرین کنم با اینکه خیلی دردناکه...
پ. ن: بزنید رو عکس و تو اندازه اصلیش ببینید تا عمودی نمایش داده بشه... 
غمی ‌‌‌
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۰۸
با این هولاهوپ الان تازه متوجه اون قر دادنای صبحگاهیت می‌شم :))
حالا چرا چپکی گذاشتی؟ لپتاپ رو چپکی کردم تا نمای امید چپکیتو ببینم. :)
پاسخ :
:)) نکته قشنگی بود :دی
والا نمیدونم چرا بیان با من دوشواری داره خیلی سعی کردم صاف باشه نشد :))
فاطمه :)
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۱۶
کارت پستال،حس رهایی،اون عکس خوشگلا 😍😍
الآن  دوباره یادم افتاد که تو اولین مردادی ای هستی که من در عمرم دیدم.(ندیده بودم،تا الآن خونده بودم :) )به هر حال پیشاپیییش تولدت مبارک :))
+ولی خوشم اومد زرنگیتو ثابت کردی.
زرنگ بعدی که میخواد شرکت کنه کی میتونه باشه؟
پاسخ :
اون عکس وسطیه رو خیلی دوست دارم چون توی یه روز خوب با مامان و بابامه^__^
بله بله ^__^
مرسیییی *__*
+ بله بله من بچه زرنگیم
نیدونم یعنی کی میتونه باشه ؟
Anne Shirley
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۴۸
اون کنار تختته؟ '_' 
پاسخ :
نه :))
دقیقا دیوار رو به رویی تختمه
احتمالا کاناپه قدیمی رو فکر کردی تخته :دی
Anne Shirley
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۵۶
آآآ میگم '_' میخواستم بگم چجوری اون رو میخوابی و نمیفتی :دی 
پاسخ :
خخخ دیوونه :))
افتادن که نداره اون پشتی‌ها رو میشه برداشت اندازه اش اوکیه :دی
من در نیم وجب جا هم میخوابم بدون افتادن
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۲۲
من نمای امید ندارم
پاسخ :
مگه میشه ؟
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۵۴
اوهوم
پاسخ :
این خیلی بده که...
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۵۵
بد یا خوبش رو نمی دونم
ولی واقعیته.
پاسخ :
بده چون آدم باید امید داشته باشه تا هر روز تلاش کنه و بهتر شه و گرنه دچار سکون یا افول میشه 
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۰۵
خب من دچار سکون و افول هستم .. دیگه مهم نیست ..
هیچ بایدی توی این دنیا وجود نداره
پاسخ :
مهمه...
آره خب ولی برای چی این فرصتی که تحت عنوان زندگی بهت دادن رو فنا بدی؟
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۱۴
این فرصت مگه به من داده نشده؟
پس من اختیارش رو دارم . میشه این شکلی باشه .
مگه نه؟
پاسخ :
بله ولی خب چرا میخوای بسوزونیش؟ 
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۱۶
سوزوندن نیست.
فرصت این شکلی داده شده و باید این شکلی هم هندل بشه .
فرصت زندگی یکی با شرایط مخصوص خودش داده میشه به منم فرصتم با شرایط مخصوص خودم داده شده .. از کجا معلوم تلف کردنه؟
پاسخ :
:) اینم حرفیه و میتونم بگم حق با شماست :)
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۲۲
مرسی :)
از این دید بهش نگاه کنی متوجه میشی بیشتر منظورم رو .
همه زندگی ها یکی نیست . این فرصت به همه مساوی داده نشده
یکی میشه پسر ترامپ یکی هم توی آفریقا تو گرسنگی به دنیا میاد .
می بینی؟
پاسخ :
پسر ترامپ از اون گرسنه آفریقایی بدبخت تره :))
ولی کلیت حرفتو قبول دارم
هاتف ..
۱۵ ارديبهشت ۱۷:۳۹
مثال بود دیگه کلا .
کلا اون فرصت زندگی برابر نیست می دونی ...
پاسخ :
بله قبول دارم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان