جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

چون که زیادی قاطع گفتم

۲ ۲
موقع انتخاب واحد خیلی قاطع گفتم من کارآفرینی نمی‌گیرم مگه ترم آخر سه واحد اختیاریم مونده باشه و مجبور باشم و چون خیلی قاطع گفتم دقیقا همین ترم مجبور شدم بگیرم یکی رنده رو بیاره!
اگه کارآفرین تو حوزه علوم زیستی سراغ دارید معرفی بفرمایید با تشکر
.Faber K 
۲۶ بهمن ۱۴:۰۵
گاهی وقت‌ها این شرایطه که تعیین کنندست :)
پاسخ :
دقیقا...
اصلا برام قابل پیش بینی نبود اتفاقات بعد انتخاب واحد :/
ساداتم (:
۲۷ بهمن ۱۲:۰۶
سراغ ندارم.
ولی یاد خودم افتادم که ترم پیش می‌تونستم دوتا درس عمومی بردارم و سه روز در هفته برم دانشگاه ولی من طمع کردم به دو‌ روز رفتن و عشق و حال و بر نداشتم. حالا همین ترم همون درسا جوری ارائه شدن که باید چهار روز برم. اونم یک روز فقط برای یک واحد تربیت بدنی چرند. اصلا ترم غمناکیه ))))))))))):
پاسخ :
منم 4 شنبه برای یه درس میرم 😑
اماااااااااااا حداقل برای یه درس تخصصی میرم استادش هم عشقه 😍😍😍
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان