جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

چوگویک لفت د کلاس مجازی!

۲ ۱۴

از وقتی که صدای ضبط شده خودم تو کلاس مجازی رو شنیدم دلم می‌خواد از تحصیل لفت بدم... آموزش مجازی شوخی زشتی بود که کرونا با ما کرد...

+ بمیرم برای گوشای اطرافیانم چه صدای نتراشیده نخراشیده‌ای رو می‌شنون!

محمدعلی ‌‌
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۴۲

:))))

دقیقا منم با همین موضوع درگیرم. تا همین هفته هم اجازه فعال شدن میکروفون ندادم و با تایپ جلو بردم. ولی دیگه نشد و تسلیم شدم. تنها خوبیش اینه که همون لحظه صدام برای خودم پخش نمی‌شه و اگه بعداً نرم سر فایل ضبط‌شده، می‌تونم زنده بمونم :دی

پاسخ :
دقیقاااااااااااااا خوبه همون لحظه پتک نمیخوره تو صورت آدم
/ ضمیر
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۵۶

حالا من صدای عادیم خیلی آزار دهنده است، ولی صرفا تو ویس خوب می‌شه. 😅

پاسخ :
سعادتیه :))))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۲۸

واقعا شوخی زشتی بود:|

پاسخ :
هعی همه هم دردها :))))))
miss writer
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۷

همه همین فکرو میکنن :))

پاسخ :
:))
maryam ._.
۰۳ ارديبهشت ۱۵:۱۶

صدای من تو ویس خوب میشه خدا رو شکر :)))

پاسخ :
خوش به سعادتت :((
مانا .
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۰۴

من نود درصد سوالامو سرکلاس از ترس شنیدن صدای ضبط شده ام توی ویس نمیپرسم و میذارم آخرکلاس میپرسم :))

قضیه جدی و مهمیه به هرحال :))

پاسخ :
خیلی هم مهمه خیلی زیاد :))
Anne Shirley
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۳۸

من خیلی پررو وویسم رو باز میکنم و حرف میزنم =)) خداروشکر فایل ضبط شده‌ای نیست که اوج داغانیتم رو بفهمم :دی 

پاسخ :
عزیزمممم سعادت داری :))))))))))) فکر کن برای منو همه میفهمن همههههههههههههههههههههههههههههههه
رحیم فلاحتی
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۱۵

مشکلی نیست ! یک زمانی صدای لوچانو پاواروتی هم برای ما گوشخراش می شه :))

پاسخ :
بهترین دلداری بود اما باور نکردنیه که صدای پاواروتی برای کسی گوش خراش بشه
Anne Shirley
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۲۴

تازه امروزم فکر کنم ۱۰ دقیقه یا یه ربع حرف زدم و با دبیرمون درس توضیح میدادیم به بچه‌ها =)))) البته از یاسمن پرسیدم صدام چطوره؟ گفت خوبه D: سوز به دل همه‌تون اصلا =))))))

پاسخ :
لعنتی جذاااااااااااااااااب توضیح دهنده دروس :)) خوش شانس :)) برایت آرزوی موفقیت می‌کنم ولی خداوکیلی نرو زنجان :(( تهران شریف بخون دیگه :((((((((((((((((((((
Anne Shirley
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۳۲

قربان شوما =))))) 

زنجان که کنسله بابا :)) زدن رشته‌هه رو به فنا دادن بی‌ادبا :(( زنجان در صورتیه که سر کنکور غش کنم و سفید بدم :| اینقدر رتبه‌های پایین میگیره یعنی :( اصلا وقتی دیدم اینقدر غصه‌م شد :( بعدشم من شریف دوست ندارم -_- بعدشم حالا کو تا کنکور و نتایج :)) اگه رتبه‌م خوب بشه اونوقت انتخاب دست منه! وگرنه که دیگه باید دید کجا قبولم میکنه :)))) 

پاسخ :
خدا نکنه
من منظورم این بود که میدونم رتبه‌ات انقدری خوب میشه که بتونی توی انتخاب رشته اون رو هم بزنی و لطفا تهران بمون مرسی :دی
خدا رو شکر که زنجان کنسل شد :)))))))))))
عرفان ...
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۸

منم صدام یجوری میشه!😅

پاسخ :
اکثرا همین حسو دارن به صداشون
لادن --
۱۵ ارديبهشت ۱۲:۲۲
صدای شما از آنچه در وویس می شنوید شنیدنی تر است :)
پاسخ :
مرسی :)) واقعا نیاز به دلداری دادن داشتم
tahi :D
۱۴ مرداد ۱۳:۱۲

=)) نگو اینطور ما صداتو دوست داریم

درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان