جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

کادوی شب یلدا ( موقتا ثابت )

۲ ۱۵
ایده بدین کادو چی بخرم برای این افراد:
بابام
استاد بلبل که خب اهل شعر هستن
لی لی پوت که دوست ١٧ ساله منه
و مسئول جیگر و عشق آموزش
ابوالفضل ...
۱۸ آذر ۲۱:۲۷
باس فکر کنم 🤔
پاسخ :
تو ایده هات خیلی خوبه فکر کن ^_^
توجه کن که استادم و مسئول آموزش زنن
جناب قدح
۱۸ آذر ۲۱:۳۳
مگه چیزی هم میشه خرید ؟
پاسخ :
چرا نشه؟
اله سار
۱۸ آذر ۲۱:۴۲
برا همشون کتاب بخر
پاسخ :
تکراریه قبلا به همه شون کتاب دادم :/
جناب منزوی
۱۸ آذر ۲۱:۴۵
بابا رو ببوسید بگید یلدا مبارک
استاد هم براش گل بگیرید
دوستتون هم براش گل بگیرید
اون مسئول رو نمی دونم.
پاسخ :
بوس برای بابا و گل برای دوست کمه
برای استادم خیلیییی تکراریه
اله سار
۱۸ آذر ۲۲:۱۵
کتاب تکراری نخر مسلما
پاسخ :
ایده کتابو میگم
اله سار
۱۸ آذر ۲۳:۳۵
خب پس کتاب بده 
پاسخ :
=)))
عالی ای تو پسر 
فاطمه :)
۱۹ آذر ۰۱:۱۳
یه جعبه کادو قشنگ می خری بعد داخلش یه دونه انار( قشنگ می شوری پاک می کنی برق بندازه:))  )می ذاری. بعد یه تور (یا یه چیز دیگه)داخلش کمی پسته می ریزی و با ربان می بندیش و یه فال حافظ می گیری پرینت رنگی می کنی با حاشیه زیبا ،لول می کنی با یه ربان می بندی.
و در آخر برای هر کدوم از این افراد چیزی که دوست داری و می خری و همشونو با هم می چینی داخل جعبه.
بد نوشتم امیدوارم ایده رو دوست داشته باشی.:)

پاسخ :
ایده ات محشر بود دمت گرم 😍
فاطمه :)
۱۹ آذر ۰۱:۱۸
من اگه جای دوستت بودم، دوست داشتم  [کتاب،جوراب کاموایی،شال گردن ] یکی از اینا رو دریافت می کردم:)
پاسخ :
اهل کتاب نیست
لباس گرمم نه چون گرماییه :)))
فکر کنم براش یه گردنبند و یه لاک قرمز بگیرم :)
شاهزاده شب
۱۹ آذر ۰۹:۴۵
من یه سایتی میشناسم برای کادو خیلی خوبه . همه چی داره :)

artihoo.ir

مدیونی فکرکنی تبلیغ بودااااا
پاسخ :
اتفاقا ازش خرید کردم😉
برای دوستم با متن سفارشی😁
نوا ...
۱۹ آذر ۱۲:۰۵
ایده‌ی فاطمه رو دزدیدم. خیلی مامانی بود. :))
پاسخ :
اوهوم خیلی
فاطمه :)
۱۹ آذر ۱۲:۴۷
قابلتو نداشت عزیزم 
من پر از ایده ام فقط تو این مملکت دارم نابود میشم:))) 

@نوا از همین تریبون اعلام می دارم که هر چی دزدیدی، حلاااله حلال :))
پاسخ :
:)
بیا ببرمت از اینجا :دی
ولی من حلال نمیکنم =))))
کوالای پیر
۱۹ آذر ۱۶:۲۲
مگه یلدا هدیه میدن اونم به مسئول آموزش؟؟؟!! O_o

پاسخ :
بله که هدیه میدن
بستگی به مسئولش داره =)))
به مسئول ما هر چی بدی کم دادی :))))
tarane fn
۲۱ آذر ۰۶:۳۹
برای مردان نامبرده کتاب حافظ شیک پیشنهاد میشود برای دوست ۱۷ ساله هم جینگیلی جات مرتبط با یلدا 
یکی از بچه های خابگاه و دوست پسرش فاز برداشتن بهم کادو بدن تو شهر ما یلدا فقط به نو عروس ها هدیه میدن ایا تو شهر های دیگه بقیه هم بهم هدیه میدن؟ 
پاسخ :
من و دوستم میدیم :) بقیه رو بی‌خبرم 
serek Khatoon
۲۱ آذر ۱۶:۱۴
الان فقط می‌تونم بگم برای من چی کادو بخری😁😁😁😁
پاسخ :
بوگو 😁
serek Khatoon
۲۱ آذر ۱۶:۱۶
چه سریع و چکشی پاسخیدی😍😂
حالا راضی به زحمت نیستم ولی یه سِت تخت و دراور جدید دیدم عالیه همونو برام بخر😁😁
پاسخ :
با موبایل اومده بودم سر بزنم
چشم چشم :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان