جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

کاش شعور داشته باشیم همگی

۲ ۲۳
امروز تو باشگاه ازم اجازه گرفتن که موقع تمرین ازم فیلم بگیرن تا بتونن بگن که این متد حالت درمانیم داره بعد اینو به عنوان لایو گذاشتن اینستاگرام تا اینجاش که مشکلی نیست موقع لایو گرفتن هم کامل توضیح دادن که این شخص فلان و بیسار بعد یه خوشحالی اومده تیکه انداخته که معلومه ایشون سالها در عرصه ورزش فعالیت داشتن که یه حرکت ساده رو نمیتونن انجام بدن د آخه مگه کری خواهر/برادر؟
خدا رو شکر که من یکی حداقل مشکلم مال پاهامه نه درک و شعورم !
. ℳƐĦƊℑ .
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۴۴
ابله است دیگر!
پاسخ :
چی بگم والا
mahdi samad
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۴۵
سلام سایت زیبایی دارید از سایت ماهم بازدید کنید ممنون میشم:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
پاسخ :
سلام کاش شمام شعور داشتی
mahdi samad
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۴۵
سایت زیباتون دنبال شد شما هم مارو دنبال کنید خوشحال میشم:):)

پاسخ :
:/ سایت خودتون زیباست
Anne Shirley
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۴۸
گاهی احساس میکنم بعضیا خوششون میاد شعور نداشته‌باشن :|
پاسخ :
شایدم به نظرشون بیشعوری کلاس داره =)))
امید ظریفی
۱۱ ارديبهشت ۲۰:۵۲
من هم این‌چنین مواردی رو دوروبرم دیدم. با قطعیت می‌تونم قسمت خوبی از این رفتارها از عدم اعتمادبه‌نفس ناشی می‌شه. برای همین بیش‌تر دل‌م می‌سوزه براشون!
پاسخ :
والا اینا خیلیم اعتماد به نفس دارن =)) ولی کاذب
خیلی دوست دارم برم بهش بگم تو که سالمی بیا درستش رو بزن من دوست دارم اشتباه بزنم :))
حامد احمدی
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۴۸
 ادامه بده...
پاسخ :
چشم :)
اینتِرنال‌ْ آدِر
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۰۷
سلام، سایت زیبایی دارید. قالبتان مقبول است. اگر لینکم کنید، لینکتان میکنم. در صورتی که لینک کردید، برایم یک کامنت خصوصی بگذارید! 
پاسخ :
سلام قبل دیدن اسمت کامنت رو دیدم =)) اینجوری عصبی شدم میخواستم بیام وبت فحشت بدم دیدم تویی شوخیت گرفته =))))
نتیجه اخلاقی وی اعصاب ندارد :)) ولی به شوخیای بی نمک کم نمک و بانمک دوستاش میخنده :دی 
morealess ..
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۵۱
علاوه‌بر اینکه سایتتان خیلی زیباست،
می‌خوام بگم دیدی آدم هرکاری می‌کنه و رو‌خودش کار می‌کنه، هیچ‌وقت نمی‌تونه از زبون ملت دلش نگیره؟ مثلا به مدت بیست سال، چندمیلیون بار یه چیزی رو‌ زدن به روت، بار چندمیلیون و یکم باز به همون اندازه‌ی بیست سال پیش، همون دفعه‌ی اول، میشکنی.
پاسخ :
=))
آره موافقم من بعد بیست و اندی سال سن هنوز غصه میخورن سر موضوع پام
زمر 53
۱۲ ارديبهشت ۰۹:۲۵
تقریبا مطئنم کامنت های خوبی که انرژی گرفتن ، خوشحال شدن و حتی به پیشرفت بیشتر امیدوارن تعدادشون بالا تر بوده
پاسخ :
نه نبود  کلا سه تا کامنت بود
دو تاش تمسخر این بود یکی هم گفته بود جریان چیه
فاطمه م_
۱۲ ارديبهشت ۱۰:۵۴
من جات بودم کلا اجازه نمی‌دادم :/
پاسخ :
من مربیمو دوست دارم
و خب میخواستم بقیه هم بدونن خاصیت درمانی هم داره این متد
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۵۱
روسریتو درست میکردی حداقل!
پاسخ :
روسری؟! چه ربطی داشت الان؟ :|
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۰۵
مثلا من فیلمتو دیدم :|
پاسخ :
مثلا شما خیلی نمکدونی :/ 
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۳۱
شما هم خیلی یخی | مثلا میگم :)
پاسخ :
یخ نیستم ولی شما رو جزو دوستانم نمیدونم که بخوام با شوخی‌تون بخندم 
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۵۰
چیکار کنم تا جزو دوستات بشم؟
پاسخ :
کار خاصی لازم نیست گاهی آدما نمیتونن با یکی دوست بشن
منم با هیچ مرتضایی به هیچ عنوان دوست نمیشم :)
زمر 53
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۲۸
فالوراشون مشکل داره :-D
پاسخ :
نکته قشنگی بود :))
فکر کنم همه شون از این فیس و افاده‌ای ها باشن :))
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۱۵
آهان فهمیدم
باید اسممو عوض کنم :)
پاسخ :
که خب نمیشه
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۱۷
میشه (من حاضرم این کارو بکنم)
پاسخ :
:)
گم تون میکنن‌ها :)) اینو تجربه میگه :)
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۲۰
طوری نیست :)
باز پیدام میکنن| من هر روز پست میذارم. راحته براشون
پاسخ :
:)
پس باشد انجوری من خیلی راحت ترم :دی
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۳۳
این خوبه؟ :)
پاسخ :
اااععع :)) توییییی :))))))))))))))))))))))))))
لعنتییی :دی 
خوبه خوبه :دی
من به این اسم میشناختمت اصلا :))
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۴۶
عجبا!!!!

:))))


پاسخ :
:دی جدی میگم :))
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۲۶
حقشه برم قطع دنبالتو بزنم الان :)
پاسخ :
میتونی بری بزنی :))
من خیلی وقته نمیخونمت نه بخاطر اسم چون یکی دو بار اومدم وبت دیدم سلیقه من نیست نوشته هات
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۴۳
حساب نوشته هام از خودم جداست :|

پاسخ :
اوهوم :)
ولی خب من به اسم مرتضا نمیشناختمت رغبت نکردم بیام ببینم کی هستی :))
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۴۹
از آشنایی با من خوشوقت باش :)

پاسخ :
ببینم چی میشه :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان