جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

کم کم داره از فیزیک خوشم میاد!

۲ ۵

امروز دوباره آزمایشگاه فیزیک داشتیم و انقدر بهمون خوش گذشت موقع آزمایش و بعد با تعریفای استاد حس خفنی بهمون دست داد که نگم براتون. امروز به اعتراض بچه‌ها ما دیگه اولین گروه انتخاب نکردیم که چی آزمایش کنیم و میز نیرو به ما افتاد بعد وقتی بعد از کلی تفکر یکسری داده به دست آوردیم و نشون استاد دادیم شگفت زده شد که ما تونستیم با وسایل بسیار بسیار داغان و افتضاح آزمایشگاه با اختلاف ۰.۳ نیرو رو به دست بیاریم.

تازه اگه یکم کمتر بازیگوشی میکردیم و دقت می‌کردیم یه وزنه اونجا بود که اگه از اون استفاده کرده بودیم خطامون میشد ۰.۱ ولی خب ما ترجیح دادیم جای تغییر وزنه با دست صاف و صوف کنیم بردارها رو!!! شاید اگه این استادمون توی مقاطع پایین‌تر از پیش دبیر من بود منم الان داشتم فیزیک میخوندم مثل چارلی و البته یقینا و صد در صد توی شریف که دبیر پیش منو با کش دار نزنه!

آخه وقتی پیش بودیم دبیرمون میگفت هر کسی بیاد شریف میتونه بازم ببینتش و من عاشقش بودم هم خودش هم فیزیک پیش مخصوصا موج ولی خب انقدر که پایه عزیز ضعیف بود من همیشه وحشت داشتم ازش!

البته که پایه‌ام تا قبل از اینکه بخواهیم نهایی بدیم به نظر ضعیف نبود چون تا دوم که بیست بود همه‌اش و میانترمای سومم بیست شده بودم ترم یکم شده بودم شانزده ولی توی نهایی... همین که هفت شدم و با مجموع نمرات قبلی پاس شد راضیم!

SAVAŞ ..
۰۶ آبان ۲۰:۲۸

فیزیک عشقه وتمام...

ببخشید رشته تون چیه؟

پاسخ :
اگه بفهمیش خوبه هم فیزیک هم ریاضی اگه بفهمی عالیه اگه نه دشمن جونه :))
زیست شناسی سلولی و مولکولی
سولویگ .
۰۶ آبان ۲۱:۱۲

چوگویک رشته‌ت خیلی جذاب به نظر می‌رسه!

پاسخ :
واقعا هم خیلیی جذابه :)
امید ظریفی
۰۶ آبان ۲۱:۵۸

عجب عنوانی! به‌به! (-:

پاسخ :
خیلی جذابه لعنتی :))
اصلا استادش همه ما خنگای تو در و دیوار و متواری از فیزیکو سر ذوق آورده این کجا بود تا حالا :))
علی ...
۰۷ آبان ۰۶:۱۳

 فیزیک برام طعم جالبی نداره و این که شما طعم جالبی ازش رو چشیدین خیلی خوبه.

پاسخ :
امیدوارم شمام اون روی خوبشو ببینید
ضمیر ...
۰۷ آبان ۱۶:۲۳

شایدم فیزیک داره از شما خوشش میاد که روی دیگرش رو‌ نمایانده. (؛

پاسخ :
اینم میشه :دی
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان