جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

گربه گریون!

۴ ۳

جلو خونه ما یه بیمارستانه و تقریبا هر ۳ یا ۴ ماه یک بار ما صدای گریه و شیون رو میتونیم بشنویم... ولی خب اتاق خوابا توی جهتی نیست که بگم یکی مرده و عزیزانش شیون میکردن که من این خواب رو دیدم! خواب دیدم که نشستم توی پذیرایی دارم تلویزیون نگاه میکنم که یهو از بیمارستان صدای گریه شدیدی میومدی و در حدی شدید بود که دلم سوخت و گفتم بذار شال و کلاه کنم برم بیمارستان دلداریش بدم و اگه چیزی نیاز داشت براش ببرم... خلاصه وقتی رفتم دیدم صدای شیون از بیمارستان نیست یه گربه است پشت در خونه ما داره گریه میکنه و صدای گریه‌اش خیلی بلنده و عین صدای گریه و شیون یه آدمیزاده! منم دلم براش سوخت ولی چون گربه بود بهش کاری نداشتم انگار ته ذهنم فهیمده باشم خوابه و میترسیدم این گربه گریون همون گربه‌ای باشه که سالیان سال توی کابوسام دنبالم میدوید ولی هر بار یک نفر میومد منو از دستش نجات میداد با این حال همیشه موفق میشد یه چندتا چنگ بهم بزنه و زخمیم کنه... و حالا دلم براش نمی‌سوخت نمی‌خواستم کمکش کنم... وقتیم بیدار شدم اینجوری بودم که اوه چه خواب عجیبی بود... اولین چیز هم دقیقا از ذهنم رد شد که یعنی اون آدم عوضی‌ای که بارها اذیتم کرد باز کمک لازمه؟ و خب تو بیداریم به این نتیجه رسیدم خب به درک... خلاصه نمیدونم واقعا تعبیرش چیه و نمیخوام هم بدونم و اگه تعبیرش بده یا هر چی پیش دل خودتون نگه دارید و حتی کامنت وای فلان و ان شا الله به خیر بگذره هم ندین! چون شدیدا معتقدم وقتی برای یه خوابی تعبیر بد ندی اصلا بد تعبیر نمیشه!

ولی اگه تعبیر خوبی داره بگید دوست دارم بدونم laugh از نظر خودم که تعبیرش خوبه چون بالاخره تونستم کاملا نسبت به یه آدم مزخرف بی‌تفاوت بشم چه توی خواب چه توی بیداری...

یاسی ترین
۱۷ خرداد ۱۶:۳۲

من اصلا از تعبیر خواب چیزی سر در نمیارم ولی گاهی علتای روانشناسی به ذهنم میرسه.

خیره ایشالا 

پاسخ :
من خودم هم بلد نیستم :)) و خیلی قبول دارم این حرفتو، خصوصا که من وقتی استرس دارم خیلی بیشتر خواب می‌بینم...
ان شا الله خیره.
محمدرضا ...
۱۷ خرداد ۱۷:۱۳

منم همینطور، تعبیر خواب بلد نیستم، فقط حسش برات تعبیره ... یه خوابی که حس بدی داشت فرداش برام خوب شروع نمیشه معمولا ولی بعضی مواقع هم فکر کنم اصلا یادم نمی‌مونه و هر چه که پیش آید ...

اما یاد اتفاق دیروزم افتادم، نزدیک‌های غروب دیروز بود که صدای شیون یه بچه‌ی کوچیک یا یه موجودی بود که نمی‌تونستم تشخیص بدم و خیلی برام آزار دهنده بود، هر چی اطراف رو نگاه کردم متوجهش نشدم، ولی امروز متوجه شدم که اتفاق بدی برای چند‌تا از تخم‌های مرغ مادرم افتاد که گفتن نداره. یه جورایی میشه اینا رو به هم ربط داد .

پاسخ :
دقیقا منم معتقدم اون حسی که بعد از بیدار شدن داریم خودش میتونه باعث شه روزمون بد بشه یا خوب... 
حالا اگه من جاتون بودم احتمالا کار به تماس با ۱۱۰ هم میرسید :)) چون هم بشدت ترسو هستم هم یادمه چند سال پیش مد شده بود یه بچه‌ای رو گریه‌اش رو در میاوردن و میذاشتن پشت در خونه ملت یا سرراهشون :/ بعد که میرفتی ببینی بچه چشه میومدن غافلگیرت میکردن و ازت دزدی میکردن... از اون به بعد کلا بچه گریون می‌بینم یکم محتاط‌تر میرم جلو همه جهتو میپام :)))))))
محمدرضا ...
۱۷ خرداد ۱۸:۴۵

این که از کابوس دیدن خیلی بدتره ... خوب شد گفتین، البته اینجا چون بچه زیاد هستن و مادراشون بیرون هستن ... زیاد به این موضوعات توجه نمی‌کنم، شاید صدای توله‌ی سگ باشه یا یه نژادی از سگ که موقع شادی اینطور صدا می‌کنه ... مطمئن نیستم اما خداروشکر امروز دیگه خبری از این چیزها نیست و هوا بارونیه و خیلی باحاله ...

چقدر وحشتناک ... این دیگه چه جورشه آدم رو خفت می‌کنن :|

پاسخ :
دقیقا، متاسفانه یه عده کاری کردن که گاهی بیداری از هر خواب ترسناکی بدتره و ترسناک‌تره...
دقیقا هوا یهو خیلی خوب شد واقعا بارون دلچسبی بود.
البته فکر کنم اینو خیلی وقت پیشا شنیده بودم و الان دیگه از این کارها نمیکنن ولی خب واقعا خیلی نامردی بوده، سواستفاده از بچه‌ها...
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان