جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

یک عدد دانشجوی چای شیرین نمونه!

۲ ۹
بیستم اسفند بود که تارزان غیرتی نیومد دانشگاه و از قبلش هم به من گفته بود و قرار بود به جاش برم سر کلاس کارگاه آمار بعد اونجا فهمیدم که ترم پیش استاد کارگاه ما چقدر هیچی یادمون نداده! منی که بیست کلاسش بودم هیچی از اینایی که استاد تارزان میگه بلد نیستم و ازش اجازه گرفتم که بعد از اون کلاساش رو برم و در نتیجه الان دوشنبه‌ها تا شش دانشگاهم و تا برسم خونه شده شش و نیم و تا بخوام یکم ولو شم شده هشت و منم که تنبل عمرا درس بخونم به جز این سه شنبه هم تا ساعت ۴ دانشگاهم و چون دو تا آز و یک درس تخصصی سخت دارم به صورت گاو گیجه گرفته میام خونه و نمیشه اصلا روم حساب کرد خلاصه که امروز تنها فرصتیه که درس‌های دوشنبه و سه‌شنبه و چهارشنبه رو بخونم برای همین امروز دو تا گزارش‌کار آزمایشگاه نوشتم مقدار زیادی بیوشیمی خوندم و بعد از کمی استراحت میریم که داشته باشیم فیزیولوژی گیاهی تا هفت نسلم رو آسفالت کنه اتوبان ۸ بانده بسازه از روی دهان‌مون... تازه بعدشم باید درس جلسه قبل کارگاه آمارم رو مرور کنم و یک سوال فنی کی اینجا به شکل خیلی خفنی به نرم افزار spss مسلطه؟ یک سوالی داشتم که استاد گرامی هم بلد نبود جوابمو بده!
و بازم خدا لعنتش کنه اونی رو که چارت مسخره و احمقانه ما رو نوشته به زمین گرم بخوری الهی!
کاوس دیوان
۲۵ فروردين ۱۶:۵۱
چرا دخترا انقد درسخونن؟ کجای درس خوندن جالبه؟ خوب آره قطعا  آدم وقتی یه رشته رو انتخاب میکنه به حسب علاقه تصمیم گرفته انتخاب کنه.. اما من نمیفهمم کجای دیفرانسیل جالبه؟ همه‌ش هم بین دخترا نیس، اون پسری که المپیاد فیزیک رتبه میاره از نظر من یه سری اختلالات هورمونی داره.. همه ما کاملا زن یا کاملا مرد نیستیم، قبول؛ علایقمون بعضی اوقات مشترکه، قبول. ولی من مطمئنم همه‌ی پسرای المپیادی توی عالم ذر دختر بودن :)

+ در این حد متنفرم از المپیادیاا
+مخصوصا شیمیست‌ها (البته به زعم خودشون)

پاسخ :
ببین من درس خون نبودم درسخون شدم
من تا اول دبیرستان معدلم زیر 18 نیومد چون درس رو سرکلاس میفهمیدم
سال دوم یهو شد 14
سال سوم پیش حدودای 11 و 10
سال اول دانشگاه جمع معدل ترم یک و دو میرفت به سمت مشروط =))
ولی خب تصمیم گرفتم درس بخونم چون یکی از راه‌هایی هست که میتونه کمک کنه موفق شی 

+ نفس عمیق بکش
+ اوخ اوخ بیچاره ماهایی که شیمی دوست داریم :)) من واسه فوق احتمال زیادی داره بیوشیمی بخونم :))
هاتف ..
۲۵ فروردين ۱۷:۰۴
دلم برای درس و مشق تنگ شده به شرطی که اجبار بالا سر آدم نباشه و به قصد یاد گرفتن باشه
پاسخ :
هیچ وقت اجبار نیست تهش مشروطیه دیگه :))
هاتف ..
۲۵ فروردين ۱۷:۴۴
ترس از مشروطی خب اجبار ایجاد می کنه
پاسخ :
واه واسه من که اجباری ایجاد نکرد دو ترم اول
هاتف ..
۲۵ فروردين ۱۷:۴۷
والا چه عرض کنم . ته ته ته اش که اجبار رو ایجاد میکنه .
 ولی خب در نهایت لذت بخشه

پاسخ :
این نشون میده اندازه من بیخیال نیستید
هاتف ..
۲۵ فروردين ۱۷:۵۸
:))
باباااااا بیخیاااااااال
پاسخ :
نه دیگه الان جزو بیخیالا نیستم =))
احمدرضا ‌‌
۲۵ فروردين ۲۱:۲۹
الان که شما سال دومید فیزیولوژی گیاهیتون تایز اند زایگره؟ من خیلی اینو دوست دارم (البته اینه قرار نیست امتحان بدمش هم توی دوست داشتنم بی تاثیر نیست :))
پاسخ :
نه کتاب خود استادمون رو می‌خونیم
احمدرضا ‌‌
۲۶ فروردين ۰۱:۴۶
کتاب استادتون چیه؟ بعد یه چیز دیگه کلا روال همینه که کتاب خود استاد خونده بشه؟ یعنی چرا منابع اصلی رو به عنوان رفرنس معرفی نمیکنن؟
پاسخ :
فیزیولوژی گیاهی استاد ابراهیم زاده
برای کسی که نمیخواد در آینده گیاهی بخونه و ضریبش کمه براش بله همین رواله
ولی خب یه درسی مثل بیوشیمی لنینجر هم باید خوند
یا یه درسی مثل سلولی علاوه بر جزوه استاد کتاب دکتر مجد و لودیشم باید خوند
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان