جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

Bio Art

۲

نمیدونم اینجا هم گفتم یا فقط به مسعود گفتم ولی خب من خیلی وقته سودای این توی سرم هست که بیام داستانی بنویسم که بشه از روی داستانم انیمیشن ساخت حالا چه داستانی و چه انیمیشنی؟ در واقع داستان مورد نظرم قراره درباره زیست باشه یعنی آموزش زیست در قالب داستان و انیمیشن یک مدل خارجی این قضیه هست که خب خیلی موضوع محدودی داره و فقط برای رده سنی کودکان مناسبه این چیزی که رویای منه برای دانش آموزهای دبیرستانی و حتی دانشجوهاست چون خیلی‌ها هستن میرسن به سن انتخاب رشته دبیرستان و اصلا شناختی از رشته‌های مختلف ندارن تجربی براشون فقط معنی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و دیگه جهنم و ضرر پرستاری میده ریاضی و فیزیک براشون فقط و فقط معنی مهندسی میده و انسانی هم همه فکرشون میره سمت وکالت یا روانشناسی حالا من به عنوان یه زیست شناس میخوام بیام زیست شناسی و شاخه‌هاش رو معرفی کنم توی داستانم و از طرفیم مطالعه که کم شده کمتر هم میشه این رو از منی بشنوید که الان حدود ۴۰ تا رفیق دهه هشتادی دارم و قاطعانه میگم جز ۳ تاشون بقیه شون نه تنها کتاب نمی‌خونن متن بالای ۵ خط هم نمیخونن حتی ۵ خط رو میگن زیاده! ولی عاشق دیدن انیمه و فیلمن پس میشه هر مطلبی رو با انیمه و فیلم کرد تو مغزشون خلاصه اینا رو گفتم که بگم میخوام انیمیشن سازی رو یاد بگیرم کم کم بعد از اونجایی که هدف مشخصی هم از یادگیریش دارم به نظرم بد نمیاد اونی که بهم یاد میده خودش از زیست بدونه زیست رو بلد باشه بفهمه خلاصه سر همینم وقتی دیدم که ااا چه جالب ژنیران یه دوره توی همین زمینه داره مشتاق شدم خصوصا که حالا انیمیشنم نخوام بسازم خیلی خوبه آدم بلد باشه این کارها رو چهار روز دیگه بخوای مقاله بدی میتونی خودت برای مقاله‌ات طرح خفنم بزنی ملتم که میخواد دانشمند باشن یا مردم عادی عقلشون به چشمشونهlaugh

البته چون از اواسط آبان تا اواسط آذر نیستم مجبورم که دوره دی ماهش رو برمsad ولی خب گفتم بیام اعلام کنم که اگه شما دوست داشتین دوره آبان رو برین که در واقع من میگم باید بگن دوره آذر چون ۲6 آبان شروع میشهlaugh اگه هم خواستین شرکت کنین حواستون باشه معدل الف اینا باشین تخفیف داره تخفیفتون رو بگیریدlaugh

جهت کسب اطلاعات بیشتر و از این صحبتا برید اینجا: بیو آرت

درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان